پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
بانک سوئیسی UBS یک فرصت ۱۹ تریلیون دلاری را در ژاپن هدف قرار داده است.
شعار سال :  یوبی‌اس، بزرگ‌ترین بانک سوئیس است که در اقدامی جدید به جذب سرمایه از کشور ژاپن روی آورده است.
کارشناسان بازار سهام آمریکا این پروژه را برای کسب ۱۹ تریلیون دلار سرمایه از بازار سهام  ژاپن دانستند که در قالب قراردادی با شرکت Sumitomo Mitsui Trust منعقد شده است.
کارشناسان معتقدند رکود فعلی در بازارهای بین‌المللی موجب شده سوئیس در تأمین و توسعه منابع مالی خود نگران شود و این کشور ثروتمند را بر آن داشته تا از طریق گسترش مدیریت منابع مالی خود در آسیا بر این نگرانی غلبه کند.
تحلیلگران با اعلام اینکه این بانک سوئیسی سال گذشته نیز چین قرارداد همکاری مالی را با چین امضاء کرده است، معتقدند سرمایه نزدیک به ۳ تریلیون دلار شرکت ژاپنی و همچنین سرمایه‌هایی در همین مقیاس در چین نشان از برنامه‌ریزی بلندمدت سوئیس برای استقرار در قاره آسیا دارد.
کارشناسان نفوذ بانک‌های سوئیسی در آسیا را مانع جدیدی در کنترل تجارت کشورهای آسیایی مورد نظر آمریکا می‌دانند و از آن به عنوان مانعی برای اعمال سیاست‌های تجاری تهاجمی ترامپ در این قاره یاد کرده‌اند.
هرچند بانک سوئیسی این اقدام را  برای  جذب منابع مالی مطمئن در آسیا اعلام کرده است اما تحلیلگران معتقدند سیستم  جعبه سیاه مالی در بانک‌های سوئیسی و دور از دسترس بودن صورت‌های مالی آن‌ها مانعی برای تحقق سیاست‌های جریمه‌ای آمریکا در آسیا خواهد بود.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398، کدخبر: 396483،ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین