پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
فاطمه حسینی نماینده تهران در خلال اظهار نظر نمایندگان در مورد عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پشت تریبون متن دفاعیه‌اش درباره‌ی اتهامات وارده به او و خانواده‌اش در فضای رسانه‌ای را قرائت کرد.

شعارسال: بعد از گزارش وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مورد اقدامات این وزارت خانه در حوزه‌ی کاری‌اش نوبت به نمایندگان برای طرح اظهار نظر هایشان در مورد این گزارش و عملکرد وزارت‌خانه‌ی ارتباطات رسید. در این هنگام طبق اعلام یکی از اعضای هیات رئیسه ، فاطمه ذوالقدر باید برای اظهاراتش طبق قرعه کشی انجام شده پشت تریبون حاضر می‌شد که او جای خود را به فاطمه حسینی داد.

در این هنگام فاطمه حسینی از پشت تریبون متن دفاعیه‌ای در مورد شایعات منتشر شده و اخبار منتسب به او و خانواده‌اش در فضای رسانه‌ای را قرائت کرد و از مسئولان خواستار شد که در مورد هجمه‌های واقع شده در فضای مجازی به او بررسی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

در حالی فاطمه حسینی دفاعیه‌اش را از پشت تریبون قرائت می‌کرد که طبق آیین نامه باید در موضوع دستور یعنی گزارش مربوط به وزارت ارتباطات به اظهار نظر می‌پرداخت.

این رفتار خلاف آیین نامه باعث شد که مطهری رئیس جلسه چندین بار از فاطمه حسینی بخواهد که در موضوع صحبت کند و حتی به او تذکر داد که اگر به صحبت‌هایش در خارج از موضوع ادامه دهد مجبور به قطع میکروفونش خواهد شد.

در نهایت تعدادی از نمایندگان با فریاد دو دو به نشانه اعتراض خواستار پایان دادن به صحبت‌های فاطمه حسینی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 13 تیر 1395، کد خبر: 95040107238، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین