پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
سیدمحمدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اقدام اخیر سفارت انگلیس در تهران مبنی بر ارسال ایمیل به شرکت‌های ایرانی برای مشارکت آنها در جشن تولد ملکه گفت: وزارت خارجه باید عکس‌العمل جدی و قاطعانه در این باره داشته باشد.
شعار سال:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اقدام اخیر سفارت انگلیس در تهران مبنی بر ارسال ایمیل به شرکت‌های ایرانی برای مشارکت آنها در جشن تولد ملکه گفت: وزارت خارجه باید عکس‌العمل جدی و قاطعانه در این باره داشته باشد.

سیدمحمدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اقدام اخیر سفارت انگلیس در تهران مبنی بر ارسال ایمیل به شرکت‌های ایرانی برای مشارکت آنها در جشن تولد ملکه گفت: اقدامات مشابه و مداخله‌گری‌ها و اقدامات سخیف سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی در تهران بارها صورت گرفته است.

وی افزود: متأسفانه سفارتخانه‌های اروپایی در کشور به جای مراودات سیاسی و توسعه روابط همه جانبه و حل مشکلات فی‌مابین و مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و انجام تعهدات آنها در قبال جمهوری اسلامی با هزینه و اعتبار جمهوری اسلامی و با استفاده از منابع شرکت‌های ایرانی برای جشن تولد ملکه انگلیس کمک جمع‌آوری می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:‌ این اقدام سفارت انگلیس در تهران حرکتی سخیف در سطح دیپلماسی تهران و لندن محسوب می‌شود.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد:‌ انگلیسی‌ها باید توضیح دهند چطور به خود اجازه می‌دهند در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و انگلیسی‌ها هم بخشی از پازل غرب علیه تهران هستند از شرکت‌های ایرانی که در این تحریم‌ها متضرر شده‌اند برای برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس کمک جمع‌آوری کند.

وی گفت: وزارت امور خارجه باید عکس‌العمل جدی و قاطعانه نسبت به ایمیل سفارت انگلیس در تهران به شرکت‌‌های ایرانی و مداخله آنها در امورات داخلی جمهوری اسلامی اتخاذ کند.

 مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «چرایی نفوذ عاشقان انگلیس و آمریکا در بدنه حاکمیت» ، «افشای نام مسئولین دولتی حاضر در مراسم افطاری سفارت انگلیس» خواستار پیگیری این موضوع شدند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:20خرداد1398،کدخبر:13980319001151،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین