پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد محصول انقلاب است و باید مروج انقلاب و ارزش های اسلامی باشد، دانشجویان و اساتیدی که حاضر به رعایت این اصول نیستند جایی در دانشگاه آزاد ندارند.
شعار سال:رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد محصول انقلاب است و باید مروج انقلاب و ارزش های اسلامی باشد، دانشجویان و اساتیدی که حاضر به رعایت این اصول نیستند جایی در دانشگاه آزاد ندارند.
 علی اکبر ولایتی، رییس هيات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در اجلاس روسای واحدهای دانشگاه آزاد که به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با «دانشگاه آزاد اسلامی گام دوم انقلاب اسلامی» که هم اکنون درواحد علوم تحقیقات درحال برگزاری است، بیان کرد: کار دانشگاهداری، کاری سخت است و کارکردن با طبقه جوان و مستعد کشور آسان نیست.

ولایتی ادامه داد: در گذشته آنقدر تعداد دانشگاه‌ها کم بود که از هر ۱۰ نفر بطور متوسط تنها یک نفر پذیرفته می شد؛ اما برای پاسخ به این نیاز عمومی کشور و خانواده ها، دانشگاه ها توسعه پیدا کردند، درحقیقت بی نظیر است که واحدهای دانشگاه آزاد در هرکجای کشور حضوری فعال دارند.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به تفاوت دانشگاه‌های جهان اسلام و سوغات فرنگ گفت: در دانشگاه‌های جهان اسلام ترکیه و تعلیم در کنار هم قرار دارند؛ اما دانشگاه‌هایی که از غرب الگو می گیرند به تزکیه نمی پردازند.

به گفته وی، دانشگاه آزاد همواره در تلاش است توجه به تزکیه را در نظر داشته باشد و دنبال کند.

ولایتی عنوان کرد: دانشگاه آزاد محصول انقلاب است و باید مروج انقلاب و ارزش های اسلامی باشد، دانشجویان و اساتیدی که حاضر به رعایت این اصول نیستند جایی در دانشگاه آزاد ندارند، درواقع بعضی کلاس های درس به کلاس های ترویج بی دینی تبدیل شده که آنها را قبول نداریم؛ لذا باید بیش از پیش شاهد توجه و عمل به اصول تزکیه در این دانشگاه باشیم.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد با بیان اینکه باید بتوانیم هرآنچه را تحقیق می کنیم آموزش دهیم تا دین خود را ادا کرده باشیم، ادامه داد: باید در حوزه تعلیم و پژوهش به گونه ای گام برداریم که داوطلبان کنکور تحصیل در دانشگاه آزاد را اولویت اول خود بدانند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:22خرداد1398،کدخبر:770389،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین