پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۷۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
طی روزهای گذشته یک بانوی آمر به معروف و فرزندش به دلیل انجام تذکر لسانی در راستای ترویج فرهنگ حجاب، توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شعارسال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله‌زاده با تشریح جزئیات ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف گیلان در خمام، اظهار کرد: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.

وی با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف، سوار بر سه خودرو بودند که از این میان دو خودرو بومی و یک خودرو مربوط به مسافران بود، گفت: زمانی که این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.

امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه افزود: یکی دیگر از این خانم‌ها از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند.

وی به ضرب و شتم کودک بانوی آمر به معروف توسط یک مرد اشاره کرد و گفت: یکی از مردان متخلف در این ماجرا نیز قصد حمله به این بانوی آمر به معروف را داشت که فرزند ۱۰ ساله این بانوی مؤمنه مانع اقدام او می‌شود در این حین این کودک نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد‌.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه در حال حاضر افراد حاضر در یکی از خودرو‌های متخلف دستگیر شدند، افزود: دو خودروی متخلف دیگر متواری بوده و تحت پیگرد قانونی هستند.

اسدالله‌زاده با درخواست از مراجع قضایی جهت رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای گفت: توقع می‌رود تا در چنین مواردی دستگاه قضایی و دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 23خرداد1398 ، کدخبر: 6965923: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهاد صمدی نارمکی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
3
این بانویی که امر به معروف میکنه (آیا وجودشو داره به آقازاده هاوژن برترها وآقایونی که رقم چندین هزار میلیاردی اختلاس ودزدی می کنند و راست راست هم تواین مملکت بین مردم می گردند وبه بالا بالا ها هم بنداَند ووجود میخواد ی شیر پاک خورده امر به معروفش نکنه فقط بهش بگه بالا چشت اَبروإ)این خانم به اصطلاح مؤمنه امر به معروف به اینا هم می تونه بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........................(الی یوم القیامة).
فرهاد صمدی نارمکی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
پایگاه خبری یه محترم کامنتی گذاشتم انتقادی یه کاملاً بجا ازبکاربردن الفاظ زشت وتوهین حتی به بدترین خلایق هم بسیاربیزارم . تقاضا میکنم به نیت اینکه نظر وعقیده ام دربین کاربران مفید واقع شده باشد آن را پس از مطالعه واگر لازم به اصلاح باشد چاپ کنید .باتشکر.
فرهاد صمدی نارمکی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
4
لطفاً این بانوی مؤمنه یاهر کسی که کار ایشان راتأئید میکند این سوالی که برایم شُبهه بوجود آورده را به قصدامر به معروف پاسخ دهد (اجرتان با ا...)آیا احکام دین گزینشی ست؟یعنی اینکه اگر خانمی رعایت حجاب خود را سهواً یاعمداً سهل اِنگاری یارعایت نمی کند وبد حجابی میکند باید امر به معروف بشود ولی بعضی ها که به بالا بالا ها بند هستند وبه این مردم ومملکت خیانت می کنند( چه بسا خیلی ها شان عَلَناً) مثل آقازاده ها وژن برتر ها و اونایی که وام های چندین میلیاردی یا بلکه چندین هزار میلیاردی گرفته و قصد پرداخت کردن روندارند (وام های مُعَوَّ قه) وکسانی که اختلاس ودزدی های چندین میلیاردی یاچندین هزار میلیاردی میکنند وراست راست هم دارند تو این مملکت راه میرند وقوه ی قضائیه دستگیروبازداشت که هیچی امربه معروف هم که هیچی جرأت ندارند به هشون بگن بالای چشتون ابرواء وازاین قبیل اشخاص ها که به وفور یافت می شوند هم (((نبایستی امر به معروف بشوند)))؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..........................چون باید احکام ودستورات قرآن گزینشی باشد اگه اینطور باشد این دین بافرقه ی بهائیت ووهابیّت چه فرقی می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......................لطفاً شُبه ی من وامثال مرا برطرف کنید تاگمراه نشویم.والسلام یاعلی مدد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین