پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵
آمران به معروف و ناهیان از منکر خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال ۴۷۸ هزار تذکر لسانی بدون تشکیل پرونده قضایی انجام دادند.
شعار سال:آمران به معروف و ناهیان از منکر خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال ۴۷۸ هزار تذکر لسانی بدون تشکیل پرونده قضایی انجام دادند.
آمران معروف خراسان نیم میلیون تذکر لسانی انجام دادند
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۶۰ هزار تذکر در شهر مشهد و بقیه در سایر شهرهای استان انجام شده است.

سید عبدالله ارجائی با بیان اینکه ۹۵۶ مورد از تذکرات یاد شده با مقاومت اولیه مردم رو به رو شده است افزود: از این تعداد دو مورد به کلانتری مراجعه کردند و در آنجا بدون نیاز به تشکیل پرونده قضائی موضوع حل و فصل شد.

وی تاکید کرد: اگر روش صحیح و درست امر به معروف و نهی از منکر را یاد داشته باشیم شهروندان هم پذیرای این موضوع هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: هم اینک ۹ هزار و ۹۰ نفر در خراسان رضوی آموزش‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته‌اند و طرح طلایه داران معروف در ۱۳ شهرستان استان در حال اجراست.

ارجائی افزود: شهروندان از اقشار مختلف با شرط حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، سن ۲۵ تا ۶۰ سال و نداشتن سابقه کیفری می‌توانند در دوره‌های طرح "طلایه داران معروف" شرکت کنند.

وی ادامه داد: در طرح طلایه داران معروف، افراد پس از طی کردن مراحل مختلف گزینش، آموزش و کسب مجوز در قالب گروه‌های تذکر لسانی سازماندهی می‌شوند و در مأموریت‌های قانونی امر به معروف و نهی از منکر و عمل به وظیفه الهی به ترویج معروفات و مقابله با منکرات می‌پردازند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی فعالیت می‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات  برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ،تاریخ انتشار:19تیر1398،کدخبر:21140،www.eskannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین