پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
بر اساس یک نظرسنجی از ۳۶۶ هزار نفر در ۱۹۷ کشور، سه کشو آمریکا، آلمان و کانادا به عنوان مطلوب‌ترین مقاصد برای مهاجران اقتصادی و کاری تلقی می‌شوند. گفته می‌شود مسأله برگزیت (برنامه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) باعث شده آلمان جایگاه بریتانیا را در این رده‌بندی تصاحب کند. در منطقه اروپا و آسیای مرکزی، آلمان مطلوب‌ترین مقصد به حساب می‌آید. اینفوگرافی پیش رو نمایی از مقاصد مطلوب مهاجران شغلی و اقتصادی است.

شعارسال: بر اساس یک نظرسنجی از ۳۶۶ هزار نفر در ۱۹۷ کشور، سه کشو آمریکا، آلمان و کانادا به عنوان مطلوب‌ترین مقاصد برای مهاجران اقتصادی و کاری تلقی می‌شوند. گفته می‌شود مسأله برگزیت (برنامه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) باعث شده آلمان جایگاه بریتانیا را در این رده‌بندی تصاحب کند. در منطقه اروپا و آسیای مرکزی، آلمان مطلوب‌ترین مقصد به حساب می‌آید. اینفوگرافی پیش رو نمایی از مقاصد مطلوب مهاجران شغلی و اقتصادی است.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌های: رصدخانه مهاجرت ایران


 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 25 خرداد1398، کدخبر:98032310532 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین