پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
«محسن مهرعلیزاده»، فعال اصلاح‌طلب و استاندار سابق اصفهان در دولت رئیس‌جمهور روحانی در بخشی از یک مصاحبه اظهار کرده است: «مردم توقع داشتند که بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتشان با وعده‌هایی که دولت فعلی و دولت قبل به آنها داده بود، حل شود اما در حال حاضر آنها را حل‌نشده می‌بینند.»
شعار سال:سؤال اینجاست که آیا مهرعلیزاده قبل از استفاده از پست و مواهب دولت آقای روحانی هم حاضر به بیان این حرفها بوده است یا خیر؟!
استاندار سابق اصفهان هم منتقد دولت روحانی شد! +جزئیات
 «محسن مهرعلیزاده»، فعال اصلاح‌طلب و استاندار سابق اصفهان در دولت رئیس‌جمهور روحانی در بخشی از یک مصاحبه اظهار کرده است: «مردم توقع داشتند که بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتشان با وعده‌هایی که دولت فعلی و دولت قبل به آنها داده بود، حل شود اما در حال حاضر آنها را حل‌نشده می‌بینند.»

او همچنین تصریح می‌کند: من فکر می‌کنم هر چه به انتخابات نزدیک میشویم شرایطی که پیش می‌آید خیلی موثر خواهد بود و با تداوم فشارها گرچه مردم به مشکل بیشتری برخواهند خورد اما بر این امر واقفند که اگر غفلت کنند، این فشارها بیشتر می‌شود و بیشتر اذیت خواهند شد، بنابراینتعیین مجلس و دولت آتی مشارکت داشته و قدم برخواهند داشت.

*سؤال اینجاست که آیا مهرعلیزاده قبل از استفاده از پست و مواهب دولت آقای روحانی هم حاضر به بیان این حرفها بوده است یا خیر؟!

اما در بخش مهمتر ماجرا، چیزی که مردم و رأی دهندگان به آقای روحانی انتظار دارند بشنوند، عذرخواهی از بابت وضع موجود و پذیرش مسئولیت است نه توضیح واضحات!

آقای مهرعلیزاده و دوستان اصلاح‌طلب او در دولت و در ستاد جریان چپ، اگر قصد دارند با صحبت‌هایی مثل اینکه «انتظارات مردم رفع نشد»، «مردم مشکل دارند»، «توقعات مردم بر زمین مانده» و… بازی کی بود کی بود من نبودم به راه بیاندازند و نقش مستقیم خود در وضع موجود را انکار کنند، سخت در اشتباه‌اند.

ضمن اینکه نقش این افراد در پدید آمدن گرانی‌ها و مشکلات موجود حتماً به اندازه شخص آقای روحانی است. همانطور که نقش تمام این افراد نیز همسنگ با نقش «تَکرار می‌کنم» لیدر اصلاح‌طلبان است.

پذیرش مسئولیت از جانب رجال سیاسی یکی از بدیهیات امر سیاست در تمام دموکراسی‌های جهان است.

مقوله‌ای که البته در جبهه اصلاحات شاهد آن نیستیم و مسببان گرانی و مشکلات امروز کشور، نه تنها حاضر به عذرخواهی نیستند بلکه از هم‌اکنون چشم‌به‌راه انتخابات آینده و البته چشم به راه «فتنه اقتصادی» نیز هستند...

آگاهان سیاسی کشور معتقدند این رفتارهای رجال جریان چپ و عدم پذیرش مسئولیت وضع موجود از سوی آنها به این امید صورت می‌گیرد که حافظه عمومی مردم کوتاه مدت باشد و قشرهای جامعه فراموش کنند که چه کسانی و با چه وعده‌هایی، مشکلات امروز کشور را پدید آورده‌اند.

و مبرهن است که اگر این امیدواری صحیح باشد و اصلاح‌طلبان باز هم بتوانند در مناصب اجرایی کشور در دولت، مجلس و شوراهای شهر قرار بگیرند، سرعت پیشرفت مردم و کشور، مجدداً به حدّ مطلوب نخواهد رسید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز،تاریخ انتشار:5تیر1398،کدخبر:691924،www.jahannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین