پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
یک عضو شورای مشورتی خاتمی گفت: انتخاب گزینه‌های شهرداری که دیروز صورت گرفت بر اساس شاخصه‌هایی که رهبر جریان اصلاحات مطرح کرده بودند، صورت گرفت.

شعار سال: عبدالله ناصری درباره انتخاب هفت گزینه برای شهرداری تهران با بیان این‌که جلسه دیروز و خروجی آن حاصل تصمیم هوشمندانه و امیدوارکننده است، گفت: دیروز اولین تصمیم آشکار شورای شهر تهران با انتخاب گزینه‌های نهایی برای تصدی شهرداری تهران را مشاهده کردیم.

او ادامه داد: افرادی که دیروز انتخاب شدند باید طی دو هفته برنامه خود را معرفی کنند و حضور یک خانم در بین افراد نشان می‌دهد که این شورا هوشمند است.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: رفتار اعضای شورا من را به عنوان یک کنش‌گر سیاسی به آینده تصمیمات شورای شهر تهران امیدوار کرد.

او خاطر نشان کرد: از میان این افراد هر شخصی انتخاب شود به اتفاق آرا مورد پذیرش شورای شهر خواهد بود و حتما قابلیت‌هایی که رهبری اصلاحات گفتند را دارند و بر اساس شاخصه‌های مورد تاکید آقای خاتمی انتخاب شدند.

ناصری ادامه داد: رهبر اصلاحات تاکید داشتند که شهردار تهران باید کارآمد، پاک دست و ملی باشد که قطعا در جلسه دیروز نیز این ویژگی‌ها مد نظر قرار گرفته شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به لیست شورای شهر و حواشی پیرامون آن گفت: پرونده هجمه‌ها علیه لیست بسته شده است و باید تاکید کنم که منتخبان مورد حمایت همه اصلاح طلبان هستند.

او در ادامه افزود: تصمیم اولین جلسه مهم این شورا قبل از تعیین شورای منتخب بسیار هوشمندانه بود و جامعه رای دهندگان را نسبت به شورای شهر تهران امیدوار کرد.

ناصری خاطرنشان کرد: انتخاب این هفت نفر بر اساس یک رویکرد برنامه محور بوده و کار دیروز شورا نشان داد که برنامه برایش از همه چیز مهم‌تر است.

گفتنی است که الهه کولایی، حسن مرعشی، محمدعلی نجفی، محمد شریعتمداری، محسن مهرعلیزاده، حبیب‌الله بی‌طرف و محمدعلی افشانی گزینه‌هایی هستند که امروز از سوی اعضای منتخب تهران برای انتخاب شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار 29 تیر 96 ، کد مطلب: 513354:www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین