پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
سرپرست سابق کمیته امور اقتصادی فدراسیون رزمی گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

شعارسال: سرپرست جدید فدراسیون ورزشهای رزمی در صحبت‌های اخیر خود از نظارت دقیق و رصد فعالیت‌های مختلف انجمن‌ها و سبک‌های مختلف تحت پوشش این فدراسیون خبر داده است که این نظارت‌های منطقی به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

در خصوص آخرین تغییر و تحولات و روند مثبت ایجاد شده در فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی، علی قاسمی سرپرست سابق کمیته امور اقتصادی و جذب اسپانسر این فدراسیون اعتقاد دارد فدراسیون رزمی می تواند برترین فدراسیون ورزشی کشور باشد.

وی در این‌خصوص گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

رییس سابق کمیته ووکوتورین ایران تصریح کرد: برنامه محوری و تعریف دقیق حوزه مسئولیت و اختیار سبک ها به همراه تقویت نقش حمایتی فدراسیون نسبت به فعالیت های توسعه ای و اقتصادی مجموعه سبک های تحت پوشش می تواند تحولی اساسی در روند موجود و افزایش قابل توجه انگیزه مسئولان سبک ها در خصوص فعالیت هایشان ایفا کند.

قاسمی تاکید کرد: اینجانب در مدت زمان کوتاه مسئولیتم در فدراسیون ورزش های رزمی تلاش کردم تا برنامه های مشخصی در حوزه توسعه زیرساخت ها و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی سبک ووکوتورین ایران ایفا کنم که متاسفانه برخی افراد با کارشکنی مشهود مشکل ساز شدند.

رییس سابق کمیته ووکوتورین ایران تاکید کرد: به صورت کلی در جریان برنامه های سرپرست فدراسیون هستم و جا دارد به سهم خود از دکتر داورزنی معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به جهت تغییرات ایجاد شده در فدراسیون و انتخاب گزینه ای مناسب جهت سرپرستی تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی و مارکتینگ فدراسیون ورزش های رزمی در پایان تاکید کرد: مجموعه سبک ها و کارکنان اداری فدراسیون باید با همدلی در جهت ایجاد تحولات مثبت، همکاری مناسب با سرپرست فدراسیون داشته تا اهداف مشخص شده، حاصل شود.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 4تیر1398 ، کدخبر: 862643: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین