پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
دکتر علی قاسمی برای المپین‌های کاراته ایران در توکیو آرزوی موفقیت کرد.ایشان بعنوان پیشکسوت هنر‌های رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی در آستانه برگزاری المپیک به عنوان بزرگترین رخداد ورزشی جهان، برای کاروان ورزش ایران به ویژه المپین‌های کاراته آرزوی موفقیت کرد.
شعار سال:​ دکتر علی قاسمی پیشکسوت هنر‌های رزمی، کارآفرین و فعال اقتصادی در آستانه برگزاری المپیک به عنوان بزرگترین رخداد ورزشی جهان، برای کاروان ورزش ایران به ویژه المپین‌های کاراته آرزوی موفقیت کرد.

او با اشاره به حضور سه کاراته کای کشورمان در توکیو و رقابت با برترین‌های جهان گفت: متاسفانه غفلت و عدم نظارت کافی سبب شد تا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا در المپیک توکیو را از دست بدهیم.

اگرچه جای بهمن عسگری در این رقابت‌ها خالی است، اما این امید را داریم که دیگر نمایندگان کاراته ایران با افتخارآفرینی در این آوردگاه مهم، نام خود را برای همیشه در تاریخ کاراته و ورزش ایران ماندگار سازند.

دکتر قاسمی ضمن آرزوی موفقیت برای قهرمانان تیم ملی کاراته گفت: دلاور مردان و شیرزنان کاراته ایران بار‌ها در رویداد‌های مهم سر به آسمان ساییدند و از سکوی افتخار بالا رفتند تا جایگاه کاراته ایران را در راس قدرت‌های جهانی تثبیت کنند؛ مطمئنا این بار هم با عزم و اراده و غیرت مثال زدنی خود، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

او خطاب به کاراته کا‌های اعزامی کشورمان به توکیو یادآور شد: فرصتی ارزنده و تاریخی را پیش‌رو دارید تا شهد شیرین قهرمانی در المپیک را به ملت ایران تقدیم کنید؛ افتخارتان آرزوی قلبی همه ما است. قطعا شما این توفیق را خواهید داشت؛ به غیرت و توانمندی خود تکیه کنید و تنها توکلتان به خدا باشد. پیروزی از آن شماست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷،کد خبر: ۱۲۰۸۷۱۸،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین