پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
اخیرا اخباری مبنی بر قهرمانی دختر بشار اسد در مسابقات بین المللی پرش با اسب نونهالان و نوجوانان در تهران منتشر شد، که صحت ندارد.

شعار سال:

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

«شایعه»

شب گذشته خبری مبنی بر قهرمانی «شام الاسد» دختر بشار اسد در مسابقات بین المللی پرش با اسب نونهالان و نوجوانان در تهران منتشر شد.

 

 

«واقعیت»

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بشار اسد دارای 2 پسر به اسم های حافظ و کریم و یک دختر به نام «زین» است و شام الاسد که از او به عنوان قهرمان سواکاری یاد می‌شود، دختر ماهر، برادر بشار است.

خانواده ماهر اسد، خانواده ورزشکاری است به طوری که همسر و فرزندان وی، بشری و شام علاقه وافری به سوارکاری دارند و حتی عناوین قهرمانی نیز در کارنامه دارند.

همسر و فرزندان ماهر الاسد

از سوی دیگر مسئولان خبرگزاری سوریه در تهران ضمن تکذیب حضور دختر بشار اسد در تهران، تأکید کردند که کودک قهرمان مسابقات سوارکاری دختر ماهر الاسد برادر رییس جمهور سوریه بوده و شرکت در این مسابقه بین‌المللی با هماهنگی سفارت سوریه انجام‌شده است.

مسئولان خبرگزاری سانا تأکید می‌کنند که طبق هماهنگی‌های انجام‌شده مسئولان فدراسیون تعهد کرده بودند به دلیل برخی ملاحظات تا پیش از سه‌شنبه خبر حضور شام الاسد در تهران منتشر نشود اما مسئولان فدراسیون سوارکاری برخلاف توافقات صورت گرفته این خبر را با اطلاعات غلط در اختیار رسانه‌های ایرانی قرار داده‌اند.

فدراسیون سوارکاری نیز در اطلاعیه ای حضور دختر بشار اسد در مسابقات بین المللی سوارکاری تهران را تکذیب کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19 تیر 1395، کد مطلب:13950419000714 : www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین