پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۱۸۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کدام کشورها بیشترین تعداد مهندسین را در سال آموزش می دهند؟ وقتیکه صحبت از مدرک مهندسی می شود کشورهایی همانند ایالات متحدۀ امریکا، ژاپن و دیگر کشورهای پیشرفتۀ دنیا سهم بسزایی را در دهه های اخیر داشتند. اگرچه این روند در حال تغییر می باشد و تعداد بسیاری از مهندسین جدید، تولید کنندگان و فارغ التحصیلان معماری و عمران از کشورهای در حال توسعه و یا تازه شکوفا شده می آیند.

شعار سال: بر اساس گزارش منتشر شده از انجمن جهانی اقتصاد (اگر چه چین و هند به خاطر نبود اطلاعات دقیق در این گزارش حضور ندارند)، کشور روسیه در رتبۀ اول این لیست قرار دارد. روسیه با تولید سالانه ۴۵۴.۰۰۰ فارغ التحصیل در رشته های مهندسی گوی سبقت را از بقیه کشورها ربوده است. بعد از روسیه ایالات متحدۀ امریکا با تولید ۲۳۷.۸۲۶ و ایران با ۲۳۳.۶۹۵ نفر فارغ التحصیل مهندس در مکان های دوم و سوم قرار دارند. اقتصادهای در حال رشدی همانند اندونزی و ویتنام نیز در لیست ۱۰ کشور تولید کنندۀ مهندس قرار دارند که سهم هر کدام به نوبت سالیانه ۱۴۰.۰۰۰ و ۱۰۰.۰۰۰ فارغ التحصیل مهندسی می باشد.

در اینفوگراف زیر می توانید کشورهایی که بیشترین تعداد فارغ التحصیل رشته های مهندسی را دارند مشاهده نمایید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت آفرین، تاریخ 25 خرداد 94، کد مطلب: -:www.tejaratafarin.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین