پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
پراید ۴۵ تا ۵۰ میلیونی، نهایتا ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و همچنان حدود ۱۰ میلیون تومان بالاتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار آزاد فروخته می‌شود. محصولات ایران خودرو امروز رفتار متفاوتی داشتند و بعضی از آن‌ها مثل دنا معمولی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شدند و بعضی دیگر مثل پژو ۴۰۵ GLX حدود یک میلیون تومان از قیمت خود کم کردند.
شعار سال:پراید ۴۵ تا ۵۰ میلیونی، نهایتا ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و همچنان حدود ۱۰ میلیون تومان بالاتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار آزاد فروخته می‌شود. محصولات ایران خودرو امروز رفتار متفاوتی داشتند و بعضی از آن‌ها مثل دنا معمولی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شدند و بعضی دیگر مثل پژو ۴۰۵ GLX حدود یک میلیون تومان از قیمت خود کم کردند. 
 پراید ۴۵ میلیونی ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد!
قیمت روز محصولات سایپا نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده، اما نه آنقدری که دردی از ما دوا کند. پراید ۴۵ تا ۵۰ میلیونی، نهایتا ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و همچنان حدود ۱۰ میلیون تومان بالاتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار آزاد فروخته می‌شود. محصولات ایران خودرو امروز رفتار متفاوتی داشتند و بعضی از آن‌ها مثل دنا معمولی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شدند و بعضی دیگر مثل پژو ۴۰۵ GLX حدود یک میلیون تومان از قیمت خود کم کردند.  
 
 امروز تغییری در قیمت‌های محصولات کرمان‌خودرو و مدیران‌خودرو نسبت به روز گذشته دیده نمی‌شود و انواع جک و MVM با همان قیمت‌های دیروز فروخته می‌شوند.
 
قیمت روز محصولات سایپا
پراید ۴۵ میلیونی ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد!
امروز در بین محصولات سایپا، نوبت پراید بود که کمی ارزان شود. بررسی قیمت روز محصولات سایپا نشان می‌دهد قیمت انواع پراید نسبت به دیروز بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده. سایپا ۱۱۱ یا همان پراید هاچ‌بک بیشترین ارزانی را بین محصولات سایپا داشته و به ۵۱ میلیون تومان رسیده است. البته باید توجه داشته که این ماشین همچنان حدود ۱۲ میلیون تومان گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه در بازار آزاد فروخته می‌شود.

قیمت روز پراید ۱۳۱ در بازار آزاد با کاهش ناچیز ۲۰۰ هزار تومانی به ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید وانت نسبت به دیروز ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و حالا برای خرید آن باید ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه کرد.  

قیمت روز تیبا و ساینا تفاوتی نسبت به روز گذشته ندارد. تیبا صندوق‌دار همچنان ۱۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه و با قیمت ۵۲ میلیون  و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و تیبا ۲، ۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. ساینا امروز در بازار آزاد با قیمت ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و حدود چهار میلیون بالاتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود.  

قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ تیر مطابق جدول زیر است:

قیمت روز محصولات ایران خودرو
پراید ۴۵ میلیونی ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد!
تغییرات قیمت محصولات ایران‌خودرو امروز متفاوت است. بعضی از ماشین‌ها خیال گرانی به سرشان زده و بعضی از آن‌ها کمی فیتیله را پایین کشیده‌اند. مثلا امروز در بازار آزاد قیمت سمند LX حدود ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز کم شده و به ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده. قیمت روز سمند EF۷ سه میلیون تومان گران‌تر است و ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده.

قیمت روز پژو  ۴۰۵ GLX بیشترین کاهش را در بین محصولات ایران خودرو تجربه کرده. این ماشین نسبت به دیروز یک میلیون تومان ارزان شده و با قیمت ۷۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. این در حالی است که قیمت کارخانه برای پژو ۴۰۵ GLX تنها ۶۳ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز کاهش قیمت کمتری را تجربه کرده.
 
قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار آزاد حدود ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX نسبت به دیروز ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته و به ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز انواع پژو ۲۰۶ نسبت به دیروز بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده. بررسی تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و روی ۸۴ میلیون تومان ایستاده و این در حالی است که قیمت کارخانه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۷ میلیون تومان پایین‌تر بازار آزاد است.
 
قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۱۰۱ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار رند شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارد و این در حالی است که قیمت کارخانه پژو ۲۰۶ صندوق‌دار تنها ۸۰ میلیون تومان است.  

دنا معمولی تیپ ۲ بیشترین افزایش را در بین محصولات ایران خودرو به خود اختصاص داده است. قیمت روز دنا با افزایش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به حدود ۱۱۵ میلیون تومان رسیده و فاصله خود از قیمت ۶۶ میلیونی کارخانه را بیشتر کرده است.  

قیمت روز دنا پلاس توربو و رانا نسبت به دیروز بدون تغییر باقی مانده. امروز دنا پلاس توربو با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود و رانا تقریبا ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو یکشنبه ۱۶ تیر مطابق جدول زیر است:

قیمت روز محصولات مدیران خودرو
پراید ۴۵ میلیونی ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد!
امروز محصولات مدیران خودرو تغییری نسبت به روز گذشته از خود نشان ندادند. طوری که قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌پک همچنان ۱۳۸ میلیون تومان است و حدود دو میلیون کمتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود. نکته جالب در مورد محصولات مدیران خودرو همین است که قیمت بازار آزاد آن بر خلاف سایپا و ایران خودرو کمتر تقریبا هم‌اندازه قیمت کارخانه است.

قیمت روز MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار آزاد ۱۶۱ میلیون تومان است و اگر بخواهید سراغ دنده اتوماتیک آن بروید باید تقریبا ۳۵ میلیون تومان بیشتر و حدود ۱۹۶ میلیون تومان پول خرج کنید. گران‌ترین محصولات MVM X۳۳ است که برای خرید آن باید رقمی حدود ۲۳۳ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو یکشنبه ۱۶ تیر مطابق جدول زیر است:
 

قیمت روز محصولات کرمان خودرو
پراید ۴۵ میلیونی ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد!
قیمت محصولات کرمان خودرو موجود در بازار که به انواع مدل‌های جک خلاصه می‌شوند، نسبت به دیروز تفاوتی نداشته و امروز هم با همان قیمت‌ها فروخته می‌شوند.

امروز پنجشنبه جک J۴ با قیمت ۱۴۶ میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت روز جک S۳ در بازار ۱۹۹ میلیون تومان است. امروز اگر بخواهید جک S۵ بخرید باید رقمی حدود ۲۸۷ میلیون تومان سرمایه داشته باشید. البته باید توجه کنید که قیمت مصوب کارخانه برای این ماشین ۱۴ میلیون بیشتر است.  تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بین محصولات کرمان خودرو برعکس است و قیمت بازار آزاد آن‌ها تقریبا چند میلیون تومان کمتر است.
 
قیمت روز محصولات کرمان‌خودرو یکشنبه ۱۶ تیر مطابق جدول زیر است:
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ،تاریخ انتشار:16تیر1398،کد خبر:404904،fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
پراید قوطی کبریت شده 50 میلیون تومان این از مملکت بی در و پیکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین