پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان چهارمحال و بختیاری، در راستای سیاست‌های جاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و رونق تولید، اقدام به خرید ۵۰ درصد از سهام شرکت تولیدی محصولات لبنی "یکتاشیر" با برند صادراتی «نیک پسند» نموده است.
شعار سال : شرکت مذکور که قابلیت تولید انواع محصولات لبنی شامل شیرپاستوریزه، ماست، دوغ، کشک پاستوریزه، پنیر پیتزا و... را دارا بوده و با ظرفیت روزانه ۳۰ تن تولید انواع لبنیات، توان افزایش تا ۵۰ تن محصول را دارد، باعث شده است که تولیدات دامداران عضو در کوتاهترین زمان ممکن تبدیل و بفروش برسد و از آنجاییکه در تولید محصول دوغ این کارخانه از آبهای معدنی درجه یک استان استفاده می‌شود، دارای طعمی ویژه و مواد معدنی مفید و موردنیاز بدن است.

گفتنی است اتحادیه دامداران استان چهارمحال و بختیاری با خرید این شرکت و دارا بودن کارخانجات و تأسیساتی نظیر؛ تولید کنسانتره آماده دامی، مرکز جمع آوری شیرخام با ظرفیت روزانه ۹۰ تن بصورت ۳ خط مجزای دریافت و ۴ واحد سیلوی عمودی جهت ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی به ظرفیت ۱۰۰۰ تن، گام مهمی در تکمیل زنجیره تولید شیرخام در استان برداشته است.


شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت اقتصادگردان، تاریخ انتشار: 22تیر1398، کدخبر:  138497: www.eghtesadgardan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
انشاله که این اقدام برای استان سوداوری داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین