پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
مدیرعامل ، رئیس HSE و رئیس فرودگاه شرکت نفت گچساران به شایعات منتشر شده در فضای مجازی و رسانه ها نسبت به قصور در نجات جان مرحوم "علی گماری" واکنش نشان دادند.

شعارسال: درپی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها نسبت به قصور در نجات جان کارمند باسابقه شرکت نفت و گاز گچساران، مرحوم "علی گماری" که دو روز پیش براثر ایست قلبی در محل کار خود در ایستگاه آتش نشانی رگ سفید جان خود را ازدست داد ، مدیرعامل ، رئیس HSE و رئیس فرودگاه نفت گچساران به این اخبار واکنش نشان دادند.

در این رابطه هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در واکنش به این موضوع بابیان اینکه تااین لحظه با هیچ رسانه ای در این خصوص گفت و گو نکرده ام ،اظهارکرد: بنده در روز حادثه در حین ماموریت اداری در تهران بودم و باید تاسف خورد به حال انتشار دهندگان این اخبار که نمکی بر زخم خانواده این همکار داغدیده بودند.

وی افزود:در بحث کار و تولید، اول ایمنی و سلامت کارکنان دوم کار و تولید برایم مهم است.

صیدالی در ادامه در واکنش به انتشار مطلبی در برخی رسانه ها مبنی براینکه که "من وام دار هیچکس نیستم"،تصریح کرد: انتشار این اخبار کذب محض است و قطعا از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه شهباز صفری رئیس اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با رد تمامی شایعات منتشر شده به تشریح حادثه پرداخت و گفت به نظر می رسد هدف از انتشار چنین اخباری تنها خدشه وارد کردن به نام پرافتخار صنعت نفت گچساران است.

صفری با تشریح دقیق حادثه افزود : مرحوم علی گماری سرپرست ایستگاه آتش نشانی رگ سفید در حال ماموریت در واحد دچار حمله قلبی می شود که بلافاصله توسط همکارانش در واحد به درمانگاه پزشکی که در ۵۰۰ متری محل کار مرحوم بوده است انتقال داده می شود که با وجود امکانات کافی پزشکی مورد بررسی اولیه قرار گرفته و بلافاصله با هماهنگی پزشک اورژانس شرکت نفت با مجهزترین آمبولانس جهت ادامه درمان به نزدیک ترین مرکز مجهز پزشکی در شهرستان زیدون اعزام می شود.

صفری اظهارکرد:در پی گزارش این حادثه ضمن آماده باش بیمارستان نفت گچساران، اکیپ پزشکی بوسیله هلی کوپتر جهت اعزام به شهرستان زیدون اقدام می شود که متاسفانه مرحوم در حال انتقال به بیمارستان بهبهان بعلت شدت حمله قلبی فوت می نماید.

درادامه نیز محمد طاهری رئیس فرودگاه نفت گچساران باارایه گزارشی از لحظه اطلاع تا پرواز به این اخبار اینگونه پاسخ داد.

وی بابیان اینکه طبق اعلام نیاز منطقه تا هماهنگی ها لازم ، خارج کردن کردن هلی کوپتر از آشیانه و سوخت گیری و تی کاف به حد فاصل زمانی ۲۵ دقیقه اکیپ پزشکی برای نجات جان همکارمان اقدام کرد که متاسفانه مرحوم گماری براثر شدت حمله قلبی در آمبولانس علی رغم تلاش پزشکان جان خودرا ازدست داد.

طاهری افزود:طبق اعلام پزشکان معالج امکان انتقال ایشان با هلی کوپتر وجو نداشت و اخبار منتشر شده در رسانه ها کذب محض است.

طاهری نیز نسبت به شایعه عدم پر بودن منبع ذخیره سوخت هلی کوپتر اینچنین گفت :به علت رعایت مسائل ایمنی ، امکان نگهداری هلی کوپتر با باک پر در در آشیانه میسر نیست.

شایان ذکراست این شایعات این روزها در حالی رقم می خورد که مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای سال جاری تاکنون در مواجهه با حوادث پیش آمده از جمله سیل ، آتش سوزی ، حمله ملخ ها وغیره با بسیج تمامی امکانات ، هلی کوپتر ، تجهیزات ، ماشین آلات ، نیری انسانی و ارائه خدمات رفاهی ، پزشکی و همچنین کمکهای مردمی کارکنان خود به یاری هموطنان خود در سراسر کشور شتافتند.

امیدواریم که انتشار دهندگان این اخبار با در نظر گرفتن کمی انصاف و به دور از تفکرات سیاسی با وحدت رویه همه باهم درجهت پیشرفت ایران اسلامی قدم برداریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 26تیر1398 ، کدخبر: 133372: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
همش توجیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین