پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
در حالی که بزرگترین گمرک کشور برای یک بازه ۷تا ۸ماه با سرپرست اداره می‌شود، پیگیریها نشان می دهد عمده معاونان این گمرک نیز به صورت سرپرست فعالیت می‌کنند.
شعار سال: در حالی که بزرگترین گمرک کشور برای یک بازه ۷تا ۸ماه با سرپرست اداره می‌شود، پیگیریها نشان می دهد عمده معاونان این گمرک نیز به صورت سرپرست فعالیت می‌کنند.

در روزهای گذشته بعد از اداره 7 ماهه مهمترین گمرک کشور با سرپرست، فرد دیگری به عنوان سرپرست در حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان مشغول به کار شده است.

بر این اساس در حالی که به مدت  7 ماه مدیر کل گمرک قشم به عنوان سرپرست، مدیریت بزرگترین گمرک کشور را بر عهده داشت، به یک باره شاهد تغییر وی و انتصاب یکی از معاونان به سمت سرپرستی در گمرک شهید رجایی و حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان بودیم.

بررسیها نشان می‌دهد، کنارگیری سرپرست پیشین گمرک شهید رجایی بر اساس مفاد یک دادنامه بوده و در همین راستا از روز 24 تیر ماه پایان کار این مدیر گمرکی به ستاد گمرک ایران اعلام می‌شود.

 پی‌گیریها نشان می‌دهد در حال حاضر علاوه بر حوزه نظارت عمده معاونین گمرک شهید رجایی نیز حکم سرپرستی دارند. بر این اساس شنیده‌ها حاکی از این است که معاونین مالی و اداری، معاونت گمرکی، معاونت حقوقی و قضایی و همچنین معاونت صادرات و ترانزیت حکم سرپرستی دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 تیر 1398، کدخبر: 2056061 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
این پست های مهم و خطیر بدون هیچ نظارتی فقط سرپرست دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین