پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳
عمارت تاریخی تابان با عنایت به دستور و مکاتبات سال ۱۳۹۴ تخریبش آغاز شده و این عمارت و جداره ارزشمند تاریخی گذر خیابان ولیعصر برای همیشه از بین خواهد رفت.
شعار سال:عمارت تاریخی تابان با عنایت به دستور و مکاتبات سال ۱۳۹۴ تخریبش آغاز شده و این عمارت و جداره ارزشمند تاریخی گذر خیابان ولیعصر برای همیشه از بین خواهد رفت.
آغار تخریب، عمارت تاریخی تابان
 عمارت تاریخی تابان، در خیابان ولیعصر، در نزدیکی پل امیربهادر، با حکم دیوان عدالت اداری و دستور ریاست سازمان میراث وقت تهران، توسط مالکان در حال تخریب است.
آغار تخریب، عمارت تاریخی تابان
این عمارت دارای آجرکاری‌های منحصربه‌فرد، کاشی‌کاریی‌های بی‌نظیر و پنجره‌های چوبی متفاوت در حالی تخریبش آغاز شده است که به عنوان جداره ارزشمند خیابان ولیعصر در دستور کار بهسازی و مرمت، شهرداری منطقه ۱۱ تهران قرار داشت.
آغار تخریب، عمارت تاریخی تابان
علی‌ای‌الحال با توجه به مکاتبه صورت گرفته در سال ۱۳۹۴ پرسش‌های فراوانی در این خصوص مطرح می‌شود.
آغار تخریب، عمارت تاریخی تابان

آغار تخریب، عمارت تاریخی تابان
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز،تاریخ انتشار:29تیر1398،کدخبر: ۲۱۴۲۲،eskannews.com




اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین