پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
رضا رضایی، در خصوص مهمترین اولویت برنامه بازآفرینی در شهر اهواز، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر تولید مسکن و در راستای نیاز منطقه، تولید مسکن و جابه‌جایی ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، در اولویت برنامه‌های بازآفرینی اهواز قرار گرفته است.

شعار سال:مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بر اساس تفاهم نامه 3 جانبه‌ای که بین شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهرداری اهواز و استانداری خوزستان منعقد شده، 811 واحد مسکونی به منظور جابه‌جایی ساکنان محله منبع آب اهواز ساخته می‌شود.

رضا رضایی، در خصوص مهمترین اولویت برنامه بازآفرینی در شهر اهواز، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر تولید مسکن و در راستای نیاز منطقه، تولید مسکن و جابه‌جایی ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، در اولویت برنامه‌های بازآفرینی اهواز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی در اهواز به دلیل ناپایداری منازل در معرض خطر جدی قرار دارند، افزود: بر اساس تفاهم نامه 3 جانبه‌ای که بین شرکت بازآفرینی شهری ایران، شهرداری اهواز و استانداری خوزستان منعقد شده، 811 واحد مسکونی به منظور جابه‌جایی ساکنان محله منبع آب اهواز ساخته می‌شود.

رضایی با بیان اینکه طرح پروژه محله منبع آب آماده و فعالیت‌های مربوط به آن آغاز شده است، اظهارکرد: هم اکنون این پروژه در مرحله آماده سازی زمین و انعقاد قرارداد است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهارکرد: هزینه عملیات اجرایی این پروژه 200 میلیارد تومان است و در زمینی به مساحت 22 هکتار در منطقه سپیدار اهواز احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه محله منبع آب ظرف یک ماه آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود انجام این پروژه دو سال به طول بیانجامد.

وی با تاکید بر ضرورت جابه‌جایی ساکنان این منطقه، گفت: اهالی منطقه منبع آب در معرض خطر جدی هستند و در خانه‌های ناپایدار زندگی می‌کنند که این خانه‌ها همواره در خطر فرو ریختن قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: برنامه تولید مسکن و جابه‌جایی مردم ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی که در سال جاری آغاز  شده، حرکت ارزشمندی در راستای کمک به مردمی است که توان خرید مسکن ندارند.

رضایی تصریح کرد: شرکت بازآفرینی شهری ایران از تمام ظرفیت‌های بازآفرینی، اراضی و تسهیلات که در اختیار دارد به منظور اجرایی شدن پروژه محله منبع آب کمک کرده و تفاهم نامه این قرارداد به امضای مدیرعامل این شرکت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اراضی محل ساخت این پروژه را سازمان ملی زمین و مسکن تامین کرده و از اراضی در مالکیت شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در مراحل ساخت استفاده می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار:1مرداد1398،کدخبر:98050100143،www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین