پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
اولین جشنواره زردآلوی مرند روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

شعارسال: رحمانی رئیس اداره جهاد کشاورزی مرند در آذربایجان شرقی ضمن بیان جزئیاتی از برگزاری نخستین جشنواره زردآلوی مرند از ادامه این جشنواره حداقل تا روز جمعه و در صورت استقبال مردمی به مدت یک‌هفته در محل هتل کاروانسرای یام خبر داد.

رحمانی افزود در ۲۵ غرفه در محل برگزاری این جشنواره ایجاد و جهت بازدید عموم از اولین ساعت برگزاری تا آخرین روز دایر خواهد بود.

رحمانی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم آغاز جشنواره با ارائه گزارشی از کمیت و کفیت اولین جشنواره زردآلوی مرند ، از حضور هنرمندان در بخش های مختلف جشنواره خبر داد.

وی افزود اجرای موسیقی توسط استاد اسفندیار قره باغی و هنرمند نوجوان و پدیده جدید موسیقی سخاوت بصورت زنده در مراسم آغاز جشنواره به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی افزود در این جشنواره از تمبر یادبود زردآلوی مرند رونمایی و از برگزیدگان و باغداران نمونه توسط فرماندار و امام جمعه مرند تجلیل خواهد شد. این افراد توسط هئیت داوران متشکل از ۵ نفر انتخاب و معرفی خواهند شد.

رحمانی ضمن اعلام دعوت از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع تبدیلی و بسته بندی در این جشنواره گفت: فرآیند تبدیل زردآلو به قیسی در این جشنواره به تفضیل برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آمد.

وی حضور گسترده بانوان هنرمند را یکی از نکات این جشنواره دانست و با اشاره به تشکیل غرفه های صنایع دستی در کنار غرفه های اختصاصی جشنواره زردآلو به حضور عشایر با استقرار چادر مخصوص عشایری و ارائه تولیدات عشایری و خانگی همچون نان در مکان جشنواره اشاره کرد.

از دیگر حواشی هنری جشنواره زردآلوی مرند ارائه پوسترهای طراحی شده توسط هنرمندان جهت بازدید مدعوین و مراجعه کنندگان خواهد بود .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: 1مرداد1398 ، کدخبر: 680479: www.asriran.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین