پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
رئیس اسبق فدراسیون والیبال با بیان اینکه فرد مورد نظر برای ریاست این فدراسیون پیدا نشده، گفت: داورزنی به دلیل پست معاونت والیبال را رها کرد، حال که شرایط خوب نیست به دنبال بازگشت است.
شعارسال: در حالی که قرار بود ثبت نام کاندیداهای والیبال برای برگزاری مجمع انتخاباتی از روز دوشنبه هفتم مرداد آغاز شود در فاصله ای کمتر از ۲۴ ساعت با اعلام وزارت ورزش این تصمیم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

محمدرضا یزدانی خرم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره به تعویق افتادن زمان ثبت نام کاندیداهای والیبال گفت: دنبال فردی می گردند تا او را در این پست قرار دهند اما این فرد هنوز پیدا نشده است.

* دنبال ارائه برنامه برای انتخابات هستیم

وی درباره اینکه بلاتکلیفی رئیس فدراسیون به والیبال آسیب خواهد رساند افزود: همیشه همین اتفاق رخ داده و برگزاری انتخابات با مشکلات زیادی همراه بوده است. ما در حزب موتلفه اسلامی با جمع آوری پیشکسوتان و کارشناسان برای انتخابات فدراسیون‌ها برنامه ریزی می‌کنیم تا به وزارت ورزش و مجلس ارائه دهیم. بر روی کشورهایی که همسایه ما هستند یا کشورهای آمریکایی و اروپایی مطالعه می کنیم تا ببینیم فرایند برگزاری انتخابات را چگونه انجام می دهند. آیا هر فردی که از راه رسید می تواند برای انتخابات ثبت نام کند یا اینکه خیر و اگر گزینشی انتخاب می کنند به چه صورت است. در حال مطالعه هستیم و پس از رسیدن به نتیجه، آن را ارائه خواهیم داد.

* ماندن داوری تغییراتی به دنبال ندارد

یزدانی خرم درباره اینکه وزارت ورزش با نقض قانون، اساسنامه فدراسیون‌ها را زیر پا گذاشته و افشین داوری در حال حاضر به صورت غیر قانونی در این فدراسیون فعالیت می کند، ادامه داد: قانون که قانون نیست. این مسائل را خود اینها درست کرده اند. در حال حاضر نیز ماندن داوری به صلاح است چرا که اگر فرد جدیدی به عنوان سرپرست معرفی شود با اختیاراتی که دارد دوباره تغییراتی اعمال می کند و همین پدر ورزش را در می آورد. حداقل ماندن داوری دیگر تغییرات را در پی نخواهد داشت.

* مدیران مظلوم ترین قشر جامعه هستند

وی درباره اینکه وزارت ورزش به قانون احترام نمی گذارد، گفت: نمی توانند کار دیگری انجام دهند. اداره کردن فدراسیون کار راحتی نیست و در این شرایط کسی حاضر به حضور در انتخابات نمی شود مگر اینکه بدنبال مطرح کردن خود باشد. ما باید از هنر مدیریتی افراد استفاده کنیم و با در اختیار دادن امکانات، از آنها حمایت کنیم. برخی از افراد به طور خدادادی مدیر هستند و ما باید از پتانسیل آنها استفاده کنیم. در حال حاضر مدیر، مظلومترین قشر جامعه است. هر کاری که انجام دهد یکسری به آن اعتراض خواهند کرد.

* داورزنی به خاطر پست معاونت والیبال را رها کرد

یزدانی خرم در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که زمزمه‌های بازگشت داورزنی به والیبال وجود دارد و همین امر دلیل به تعویق افتادن ثبت نام هاست، گفت: این خلاف در خلاف است. زمانی که من رئیس فدراسیون والیبال بودم امتیازات زیادی از جمله پیشنهاد رئیس کمیته ملی المپیک داشتم اما به خاطر والیبال نپذیرفتم و در فدراسیون ماندم اما داورزنی به محض پیشنهاد پست معاونت، والیبال را رها کرد. حدود ۸ ماه است که والیبال بدون رئیس است و حال چون داورزنی در پست معاونت موفق نبوده قصد بازگشت به والیبال را دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که داورزنی یکبار وعده حضور تیم ملی بر سکوی المپیک ۲۰۲۰ را داده بود و حال این بار برای المپیک ۲۰۲۴ این وعده را داده است؟ این وعده‌ها با چه هدفی است؟ اظهار کرد: ان‌شاالله که خیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 7 مرداد 1398 ، کدخبر: 4678720 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین