پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۴
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: این نهاد در سه ماه نخست امسال، ۷۳۲ پروژه عمرانی برای مددجویان زیر پوشش خود اجرا کرده است.
شعارسال: محمد صحرایی با عنوان اینکه برای امسال اجرای ۳ هزار و ۸۰۳ پروژه عمرانی برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: این نهاد در سه‌ ماه نخست امسال، ۷۳۲ پروژه عمرانی برای مددجویان زیر پوشش خود در بخش‌های ساخت و یا خرید مسکن شهری، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تعمیرات اجرا کرده است.

وی انجام ۳۲۳ مورد تعمیرات، ساخت و یا خرید ۶۴ واحد مسکن شهری، مقاوم‌سازی و تحویل ۲۸۹ واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی را از جمله پروژه‌های عمرانی دانست.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۸ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و بانک‌ها، مشارکت خیران و آورده خود مددجو اجرا شده است.

صحرایی با بیان اینکه سال گذشته این اداره ۵ هزار و ۶۵۶ پروژه عمرانی را برای مددجویان زیر پوشش در شهرها و روستاها اجرا کرده است، افزود: کمیته امداد امام خمینی به تعمیرات تا سقف ۳ میلیون تومان، ساخت و یا خرید مسکن شهری تا سقف ۲۵ میلیون تومان و مقاوم‌سازی مسکن روستایی تا سقف ۲۰ میلیون تومان را به‌صورت بلاعوض وام اعطا می‌کند و در صورت نیاز به تسهیلات، به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1398 ، کدخبر: 408135 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین