پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از انجام ۳۴۰۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق محروم سراسر کشور خبر داد.

شعارسال: مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران از انجام ۳۴۰۰۰ پروژه عمرانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق محروم سراسر کشور خبر داد.

 سردار ابوالقاسم منصوری ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح جامع محرومیت‌زدایی و مراسم اهدای 800 سری جهیزیه به زوجین مناطق محروم که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران مفتخر است که همزمان با انجام ماموریت‌های سخت و درگیری با اشرار و معاندان نظام در مناطق مرزی و امنیتی میهن اسلامی، تمام ظرفیت‌های سازمانی خود را برای خدمت به مردم سلحشور مناطق مرزی که عمدتا کم برخوردار هستند را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به این اقدامات اشاره داشتند و تاکید کردند که باید ادامه داشته باشد در این راستا تاکنون در استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مناطق مرزی خراسان رضوی و جنوبی و غیره با همراهی کمیته امداد، بهزیستی و آستان قدس رضوی اقدامات متعددی انجام شده است.

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: تاکنون 34 هزار پروژه عمرانی در مناطق محروم انجام شده است که سبب ایجاد فرصت شغلی برای 16 هزار نفر به صورت مستقیم و 28 هزار نفر به طور غیرمستقیم شد.

منصوری درباره فعالیت‌های و خدمت‌رسانی‌های غیرعمرانی در مناطق مرزی و محروم گفت: زنده کردن نخلستان مناطق مرزی و ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در کنار اجرای 2 میلیون برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب ایجاد بیمارستان صحرایی، اهدای جهیزیه، کمک به ایتام، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 5 هزار سری جهیزیه به زوجین عزیز این مناطق اهدا شده که در طرح اخیر اهدای 2 هزار سری از این تعداد با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، آستان قدس و خیرین در سطح کشور انجام شد.

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: توفیق مشارکت با آستان قدس رضوی برگ زرینی از اقدامات ما در حوزه محرومیت زدایی است که سبب هم‌افزایی در خدمت‌رسانی شد و پیگیر هستیم که این همکاری ادامه داشته باشد تا منجر به کارهای بزرگتر شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ :14 اسفند 1397 ، کدخبر:1961816 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
0
0
خدا خیرشون بده واقعا سربازان گمنام امام زمان هستن اینا ناجی هایی برای تمامی مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین