پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد می‎گوید: قالیباف به منزل احمدی‎نژاد رفته و با هم ملاقات کرده‌اند و آن چیزی که درباره علت این ملاقات و بیماری احمدی‎نژاد گفته شده، صحت ندارد. اصل این جلسه که اعلام شده‎ است، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبرها درباره محتوای جلسه کذب است.

شعارسال: یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد میگوید: قالیباف به منزل احمدینژاد رفته و با هم ملاقات کرده‌اند و آن چیزی که درباره علت این ملاقات و بیماری احمدینژاد گفته شده، صحت ندارد. اصل این جلسه که اعلام شده است، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبرها درباره محتوای جلسه کذب است.

یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق که نخواست نامش فاش شود، درباره دیدار احمدینژاد و محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرنا می‌گوید: آقای قالیباف به منزل آقای احمدینژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمیدانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد.

او همچنین اضافه میکند: افرادی که درباره این دیدار صحبت و اطلاع‌رسانی کردند، افراد غیرمسئول و از نزدیکان آقای قالیباف هستند.

این منبع آگاه در ادامه میگوید: اصل این جلسه که اعلام شده است، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبرها درباره محتوای جلسه کذب است.

در همین حال، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد به ایرنا در این باره می‌گوید که از این دیدار خبر ندارد.

روز گذشته وحید یامینپور، مجری صداوسیما که به جبهه پایداری گرایش دارد، در توییتی از دیدار احمدینژاد و قالیباف خبر داد و این دیدار را سازنده و روبه‌جلو عنوان کرد.

به دنبال انتشار این خبر، محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان قالیباف در صفحه توییتر خود نوشت که خبر دیدار آقایان قالیباف و احمدینژاد مربوط به اواخر فروردین‌ماه است. پیرهادی علت این دیدار را عدم حضور احمدینژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و بیماری احمدینژاد عنوان کرده است.

او همچنین نوشته که همه چیز در دنیا سیاست‌بازی، انتخابات و حاشیه نیست. این در حالی است که برخی ملاقات احمدینژاد و قالیباف را به‌احتمال حمایت احمدینژاد از لیست انتخاباتی قالیباف در انتخابات مجلس، مربوط دانستند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار: 12 مرداد1398،کدخبر:493421 www.entekhab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین