پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
محمد قمی، یکی از نمایندگان استان تهران در مجلس و عضو کمیسیون آموزش در واکنش به برگزاری جشن تولد برای فرماندار شمیرانات در یک جلسه رسمی و اهدای هدیه به او به دست رئیس آموزش و پرورش منطقه گفت که هم فرماندار و هم کسانی که به او هدیه دادند باید تذکر و اخطار دریافت کنند.

شعار سال: انتشار ویدیوی برگزاری مراسم تولد برای فرماندار شمیرانات (كه با فشار يك نماينده روزنامه دار مجلس ، صاحب اين صندلي شد) در یک جلسه رسمی و اهدای یک هدیه به او به دست رئیس آموزش و پرورش منطقه اخیرا حاشیه ساز شده است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران که در این جلسه حضور داشت، پس از اتمام جلسه با انتقاد ازاین اقدام گفت: «مردم مشكلات را به حق از چشم مسئولان می بينند و در شرايط سختی هستند، اين كارها معنا ندارد.»

قمی درباره این موضوع گفت: ابتدا به فرمانداری که تولدشان بوده، تبریک می گویم! جشن تولد گرفتن اشکالی ندارد به شرط این که در جا مکان و زمان مناسب باشد. این که در اداره و در یک جلسه این اتفاق رخ دهد، وقت آن جلسه گرفته شود.

او همچنین افزود: اینکه از آموزش پرورش و ادارات دیگر بیایند و هدیه بدهند، این کار در کشور رسم بدی می شود و به صلاح نیست.

نماینده پاکدشت در مجلس اضافه کرد: در این شرایط که مردم به سختی به زندگی می کنند و از نظر اقصادی مشکلات زیادی دارند، انجام این کارها مناسب نیست و از این که جناب آقای محسن هاشمی در آن جلسه تذکر دادند تقدیر و تشکر می کنم.

قمی همچنین تاکید کرد: باید هم به فرماندار و هم کسانی که هدیه دادند، تذکر و اخطار داده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 13 مرداد 98، کد مطلب: 493523: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین