پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۱۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
نماینده مجلس یازدهم در تذکری بیان کرد که استانداران، فرمانداران و بخشداران قبل از اینکه عزل شوند با هزینه بیت‌المال اقدام به خرید هدایایی از قبیل سکه، فرش، تابلو فرش برای خود می‌کنند که نایب رئیس مجلس آن را مصداق تصرف در بیت‌المال دانست و خواست که جلوی آن گرفته شود.

شعار سال:علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی امروز ۲۳ شهریورماه با آرزوی موفقیت برای کابینه سیزدهم خطاب به رئیسی اظهار داشت: با تشکیل دولت، تغییرات مدیریتی در سراسر کشور در دستگاه‌های اجرایی و دولتی در حال اجرا است به عبارتی بازار نصب و عزل‌ها داغ است؛ اما متاسفانه مشاهده می‌شود مدیران این دستگاه‌ها به ویژه استانداران، فرمانداران و بخشداران قبل از اینکه عزل شوند با هزینه بیت المال اقدام به خرید هدایایی از قبیل سکه، فرش، تابلو فرش و. . کرده و از خود تشکر و قدردانی می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: این اقدام غیرقابل توجیه در شرایط سخت اقتصادی و در حالی که با کسری بودجه روبرو هستیم قابل پذیرش نیست. لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهم در اقدام عاجل و فوری از این اقدام غیرضروری جلوگیری کند.
 
عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در واکنش به سخنان زندیان با تصرف در بیت‌المال دانستن این اقدامات، تصریح کرد: اگر کسانی که اکنون مسئولیت دارند هدایایی از بیت‌المال برای خودشان خریداری کنند تصرف در بیت المال محسوب می‌شود و از ذی‌حساب‌ها می‌خواهیم که اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار:  23شهریور1400، کدخبر: 116690، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
دست استانداران و فرمانداران درد نکنه که اینقدر به فکر خودشون هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
تا لحظه آخر به فکر منافع خودشون هستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
کارهای دیگه‌ای هم انجام میشه توسط مدیران و فرمانداران و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
ما هم از رئیس جمهور میخواهیم که اقدام فوری انجام بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین