پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
عضومدیران دولتی گفت: اگر انتقال تحصیلی فریدون قانونی بوده چرا نامه‌اش را محرمانه نوشته‌اند تا کسی مطلع نشود.

شعارسال : سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون، دستیار ویژه سابق و برادر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در واکنش به اظهارات محمد قمی رئیس این کمیته که گفته بود ایراد معدّل فریدون به‌‌واسطه درصد جانبازی و ایراد نحوه انتقالش از گیلان به تهران به خاطر سمت مدیریتی‌اش ـ دستیار ویژه رئیس‌جمهور ـ در دولت حل می‌شود، گفت:‌ از آقای قمی باید بپرسید که کدام جانباز در دانشگاه مشکل معدلش به خاطر درصد جانبازی حل می‌شود؟

وی اظهار داشت: معدل کدام جانباز در دانشگاه به خاطر درصد جانبازی از 13 به 17 تبدیل می‌شود؟ به‌علاوه درباره نحوه انتقال آقای فریدون از دانشگاه گیلان به تهران هم اصلاً قانونی درباره اینکه مدیران دولتی به خاطر سمت دولتی‌شان از جمله دستیار ویژه رئیس‌جمهور بودن بتوانند از آن استفاده کنند وجود ندارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این نحوه انتقال، قانونی و به استناد استثنائاتی بوده است که در قانون برای مدیران دولتی قائل شده‌اند، پس چرا نامه انتقال برادر رئیس‌جمهور را از دانشگاه گیلان به دانشگاه شهید بهشتی به‌صورت محرمانه نوشته‌اند تا کسی مطلع نشود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1آبان1396، کدخبر: 13960801000425،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین