پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از تعطیلی کارخانه آب آشامیدنی در این استان به دلیل آلودگی میکروبی خبر داد و گفت:این کارخانه تا رفع مشکل به وجود آمده تعطیل است،بیان کرد: موضوع سلامت موضوع مهمی است که تولید کنندگان مواد غذایی ملزم به رعایت آن هستند و در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی مدعی العموم به این موضوع ورود میکند و از حقوق مردم دفاع میکند.

شعارسال: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از تعطیلی کارخانه آب آشامیدنی در این استان به دلیل آلودگی میکروبی خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی  اظهار داشت: یک کارخانه تولید کننده آب آشامیدنی در استان البرز به دلیل آلودگی به برخی میکروب‌ها تعطیل شد.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه این کارخانه تا رفع مشکل به وجود آمده تعطیل است،بیان کرد: موضوع سلامت موضوع مهمی است که تولید کنندگان مواد غذایی ملزم به رعایت آن هستند و در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی مدعی العموم به این موضوع ورود میکند و از حقوق مردم دفاع میکند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 23 مرداد1398،کدخبر:2075433 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین