پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
غفور قاسم پور گفت:طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، بر این اساس، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

شعار سال:غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود:  طبق تصمیم ستاد استانی و با توجه به قرارگرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، بر این اساس، فعالیت صنوف پرخطر شهرستان کرج به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

قاسم پور افزود: بر این اساس، فعالیت کلیه مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و...، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی و آبی و باشگاه‌های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

او تصریح کرد: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیشتر اطلاع رسانی شده است.

فرماندار کرج گفت: اجرای قوانین و پروتکل ها برای همه یکسان است و لذا طبق تصمیم ستاد ملی و استانی، صنوف مرتبط با مواد غذایی در صورتی که تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند فعلاً مشمول اعمال محدودیت نخواهند شد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تشدید محدودیت‌ها مربوط به صنوف پرخطر، ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز تجمع و سرپوشیده است.

او در پایان افزود: جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان کرج به فراخور پایش وضعیت و شرایط شیوع و انتقال بیماری کرونا، اطلاع رسانی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 16تیر ۱۳۹۹، کدخبر: 1025525،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا فكرشون با اين نيمه تعطيلي ها چيه؟ اين ها واقعا كمك كننده ست؟ چرا مقاومت ميكنن و تعطيلي يك هفته اي براي كل كشور اعلام نميكنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
با این تعطیلی ها هیچی بهتر نمیشه که تازه بدتر هم میشه خدا بخیر کنه این کرونا رو فقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین