پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در البرز از تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
شعارسال: علی درویش پور چهارشنبه شب  با اشاره به وضعیت قرمز استان البرز و روند افزایشی ابتلا به کرونا افزود: با توجه به آمار بالای مبتلایان و درخواست استاندار البرز از وزیر کشور محدودیت‌ها در این استان از سوم تا نهم آبان تمدید شد.
وی ادامه داد: از تمام گروه‌ها از جمله اصناف، کارمندان و سایر عموم مردم درخواست می‌شود  که ضمن تاکید بر استفاده از ماسک به عنوان بهترین گزینه تمام پروتکل‌ها و فاصله  اجتماعی را رعایت کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز  با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر عوامل قدردانی کرد  و از  تمام مردم خواست تا برای رعایت حال این عزیزان که از اسفند ماه گذشته در خط مقدم مقابله با بیماری هستند اخطار‌ها و ممنوعیت‌های اعلام شده را رعایت کنند.

محدودیت‌هایی که برای اعمال در البرز به مدت یک هفته جهت مقابله با شیوع کرونا به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شده، شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است که به صورت غیر حضوری آموزش‌ها برگزار می‌شود، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها می‌شود.

همچنین برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، ممنوع است. باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی، آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز تعطیل و فعالیت آن‌ها ممنوع می‌شود.

استان البرز از هفته گذشته وارد مرحله فوق العاده و اضطراری شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۸۴۶۲۷، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
محدودیت ها باید سرسختانه باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
فقط چنتا از استان ها هستن که دارن این محدودیت هارو رعایت میکنن وگرنه بقیه اصلا به درد نمیخورن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
به نظرم مردم فهیم البرز جلوتر از مسئولین این قوانین رو رعایت میکنن و بیرون تا حد امکان نمیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ممنون از مسئولین به فکر استان البرز که بیشتر از مردم دارن در زمینه کرونا تلاش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین