پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
طباطبایی درباره احتمال لغو سفر حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته و شائبه عمل جراحی این بازیکن در ایران بیان کرد: عباسعلی برای عمل جراحی فقط به آلمان سفر می‌کند و تحت نظر پزشک معالج خود خواهد بود.
شعار سال: سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردوی تیم ملی کاراته بیان کرد: در نظر داریم اگر کرونا شرایط بهتری پیدا کند اردوی تیم‌های ملی را در تهران و در اواسط همین ماه (آبان) برگزار کنیم. اردوی تیم ملی بانوان هم در کنار اردوی آقایان به احتمال زیاد برگزار خواهد شد.

او درباره آخرین وضعیت سفر حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته به آلمان برای انجام عمل جراحی، اظهار کرد: عباسعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا برای سفر به هانوفر با مشکل مواجه شده بود و در این رابطه مکاتباتی با کنسولگری ایران در آلمان انجام دادیم و همچنان پیگیر این موضوع هستیم. کرونا در اروپا شیوع گسترده تری داشته به همین دلیل سخت گیری‌های کشور‌های اروپایی برای ورود اتباع خارجی بیشتر شده است.

طباطبایی درباره احتمال لغو سفر عباسعلی و شائبه عمل جراحی این بازیکن در ایران بیان کرد: عباسعلی برای عمل جراحی فقط به آلمان سفر می‌کند و تحت نظر پزشک معالج خود خواهد بود.

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص برگزاری فصل جدید لیگ کاراته اظهار کرد: قرار است به زودی مراسم اختتامیه لیگ فصل گذشته را برگزار کنیم و از تیم‌های قهرمان با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی تقدیر کنیم. برگزاری مسابقات لیگ هم به شرایط کرونا بستگی دارد. با در نظر گرفتن تمامی جوانب مسابقات لیگ و سوپر لیگ آغاز خواهد شد.

او در مورد آخرین وضعیت بهمن عسگری المپین کاراته بعد از ابتلا به ویروس کرونا، بیان کرد: بهمن حال مساعدی دارد و امیدوارم دوران نقاهت را پشت سر بگذارد. به احتمال زیاد او در اردوی تیم ملی کاراته حضور خواهد داشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته، تاریخ انتشار: 7آبان1399، کدخبر:-، spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین