پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۳۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
فرماندار شهرستان کرج از برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی در کرج خبر داد و گفت: بازرسان در سطح شهر روزانه حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، تذاکرات شفاهی و اخطارهای کتبی را در دستور کار قرار داده اند.

شعار سال: غفور قاسم پور با اعلام این خبر گفت: در جریان بازدید توسط تیم‌های بازرسی فرمانداری از مراکز عمومی، به منظور پایش روند اجرای قوانین بهداشتی به متولیان مراکز عرضه سوخت و تعدادی از دستگاه‌های خدمات رسان به جهت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: تیم‌های بازرسی فرمانداری در روز‌های جاری از چندین واحد صنفی و ادارات شهرستان از جمله نانوایی ها، هایپر مارکت‌ها، بازار‌های روز، مراکز عرضه لبنیات، مراکز پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهر بازدید بعمل آوردند.

معاون استاندار گفت: متاسفانه بجهت عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به مراکزی که مورد بازدید قرار گرفته اند، تذکرات و اخطار شفاهی داده شده است.

قاسم پور تصریح کرد: بازرسی‌ها از همه مناطق بطور مستمر انجام و نظارت‌ها تشدید شده از این رو با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری کار ایران ایلنا ، تاریخ انتشار 21 مهر    99، کد خبر:   981147، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
باید خیلی زودتر به صورت جدی و قاطعانه با افرادی که رعایت نمیکنن و ماسک نمیزنن برخورد میشد .ولی خب الانم که شروع شده این حرکت جای شکرش باقیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
مردم كرج هم خيلي بيشتر از تهراني ها رعايت ميكنن و مسئولشون هم در اين زمينه داره خوب عمل ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
به نظرم با این تهدید ها نمیشه به جایی رسید مگر اینکه مردم خودشون فرهنگش رو داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین