پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در استان رو به افزایش است گفت: البرز در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد.
شعار سال :‌نورمحمد فردی بیرانونددر خصوص آخرین وضعیت کرونایی البرز گفت: استان البرز در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد و تعداد مبتلایان در استان رو به افزایش است، اما هنوز وارد وضعیت قرمز نشده‌ایم.
فردی بیرانوند تصریح کرد: به دلیل همین روند رو به رشد مبتلایان، تصمیماتی از جمله کاهش ساعت اداری، دورکاری کارمندان، ممنوعیت هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزا و عروسی و ... در ستاد استانی مبارزه با کرونا گرفته و به ستاد ملی ارسال شد تا در صورت موافقت در استان اجرایی شود.
وی با بیان اینکه استفاده از ماسک از ۱۵ تیرماه اجباری خواهد شد اعلام کرد: اگر مردم در کنار استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و بهداشت فردی مانند شستن دست را رعایت کنند می‌توان این بیماری را کنترل کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:14تیر 1399، کد خبر: isna.ir 99041409909

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
واقعا الحق و الانصاف مردم هم خوب رعايت نميكنن و بهراحتي مثل گذشته دارن به زندگي خودشون ادامه ميدم مخصوصا در ادارات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
خیلی وضع سختی رو رقم زده برای معیشت مردم واقعا! اینوری هیچ جوره نمیشه به زندگی ادامه داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین