پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
عضو شورای شهر کرج گفت: دانشگاه علوم پزشکی به وظیفه خود در خصوص ساماندهی زباله‌های عفونی عمل نمی‌کند.

شعار سال : عضو شورای شهر کرج گفت: دانشگاه علوم پزشکی به وظیفه خود در خصوص ساماندهی زباله‌های عفونی عمل نمی‌کند.

فریده بزنی بیرانوند در صد و بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه ۱۴ بهمن برگزار شد، گفت: جمع آوری و بی خطرسازی زباله‌های عفونی به عهده شهرداری نیست و طبق قانون از وظایف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هر استان است.

وی ادامه داد: متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی به وظیفه خود در این خصوص عمل نمی‌کند و با وجود مکاتبات صورت گرفته، در جلسات مرتبط با این موضوع هم شرکت نمی‌کند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر شهرداری به حسب وظیفه قانونی و ذاتی خود مبنی بر جمع‌آوری پسماندهای شهری، این زباله‌ها را جمع‌آوری و دفن می‌کند ولی امکان بی خطرسازی آنها را ندارد.

بزنی بیرانوند خاطرنشان کرد: بی خطرسازی پسماندهای عفونی با دستگاه‌های خاصی انجام می‌شود و این کار باید توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد شورای شهر صرفاً شورای شهرداری نیست و وظیفه نظارتی به تمامی اموری دارد که به شهر و شهروندان مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: وجود پسماندهای عفونی در شهر سلامت مردم را به خطر انداخته و آسیب جدی به محیط زیست وارد می‌کند به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی باید برای ساماندهی وضعیت موجود به طور جدی وارد عمل شود.

وی گفت: شورای پنجم شورایی مطالبه‌گر است و مصلحت شهر و شهروندان را اولویت خود قرار داده و در این زمینه با هیچ کسی تعارف ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:14بهمن 1397،کد خبر:97111407559،www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین