پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران دومین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی خود را منتشر کرد تا حمایت از پژوهشگران کشور سرعت گیرد.

شعار سال: به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیش از ۱۴ کارگروه علمی و تخصصی در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول فعالیت هستند تا با حمایت عملی از محققان مسیر آن‌ها برای ادامه کار هموار شود.

صندوق برای دومین بار در سال جاری فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی خود را منتشر کرد و پژوهشگران می‌توانند طرح‌های خود را برای کارگروه‌های میان گروهی؛ علوم انسانی، اجتماعی و مطالعات علم؛ معارف و علوم اسلامی؛ مدیریت و علوم اقتصاد و هنر و معماری ارسال کنند. ارسال طرح‌ها از ۱ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.

این فراخوان طرح‌های پژوهشی، رساله دکتری و طرح‌های پسا دکتری را شامل می‌شود. انتشار این فراخوان با هدف حمایت از پژوهشگران استان‌های مختلف انجام می‌شود و دستاورد‌های این تحقیقات وارد جامعه شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 30 مرداد 98، کد مطلب: 785951: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین