پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد جمکران ‌با اشاره به ‌مشکل آقازادگی در کشور گفت: این مسئله ‌مشکلات زیادی برای نظام به وجود آورده است.

شعار سال:تولیت مسجد جمکران ‌با اشاره به ‌مشکل آقازادگی در کشور گفت: این مسئله ‌مشکلات زیادی برای نظام به وجود آورده است.

محمدحسن رحیمیان در جلسه گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید برگرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: تمامی توفیقات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تأسی شهدای هشت سال دفاع مقدس از قیام امام حسین(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای امام راحل بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در راستای اسلام ناب قیام کردند، تأکید کرد: مسئله ایثار و شهادت بعد از انقلاب اسلامی با دوران ماقبل آن متفاوت بوده و نوع نگرش به ایثار و شهادت کاملاً تغییر پیدا کرده است.

رحیمیان با اشاره به احترام ویژه‌ای که امام راحل برای خانواده‌های شهدا قائل بودند،گفت: آنچه سبب احیای ارزش‌های اصیل اسلامی بعد از انقلاب اسلامی شد جاذبه خاص امام خمینی(ره) و عقیده راسخ این شخصیت بزرگ به مسائلی همچون ایثار و شهادت بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران اهتمام ویژه مقام معظم رهبری برای فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرارداد و یادآور شد: هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به‌اندازه ایشان برای این مقوله اهتمام نداشته‌اند.

وی گفت: استان قم از نظر تقدیم شهدا و جانباز در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رتبه دوم کشور را به‌تناسب جمعیت خود دارد.

رحیمیان با بیان اینکه تعداد شهدای جامعه روحانیت 12 برابر اقشار دیگر است، تأکید کرد: این قشر به‌تناسب جمعیت خود بیشترین تعداد شهدا را به خود اختصاص داده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان با اشاره به وجود مشکل آقازادگی در کشور گفت: این مسئله یکی از معضلات نظام جمهوری اسلامی است که مشکلات زیادی برای نظام به وجود آورده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:13شهریور1398،کدخبر:337618،etemadonline.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
این آقازاده ها هستند که مملکت را به گند کشیدند و کسی هم زورش به آنها نمیرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین