پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
معاون قوه قضائیه گفت: برای مبارزه با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کنیم که خوشبختانه طی ماه‌های اخیر خبرهای خوبی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی مخابره شده است. رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: برای مبارزه با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کنیم که خوشبختانه طی ماه‌های اخیر خبرهای خوبی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور مخابره شده است؛ دستگاه قضا معتقد است که تسریع در اجرای احکام عاملی بازدارنده از جرم است.
شعار سال: ذبیح الله خداییان ظهر امروز در جلسه شورای قضایی استان بیان کرد: رئیس جدید دادگستری لرستان یکی از نیروهای متعهد و متخصص در حوزه قضایی کشور است که اطمینان دارم این انتصاب باعث می‌شود که مردم لرستان در آینده ای نزدیک شاهد تحولات و پیشرفت دستگاه قضایی استان خواهند بود.

 وی با بیان اینکه در مدیریت جدید دستگاه  قضا به دنبال تسریع در رسیدگی‌ها همراه با کیفیت و دقت در  اجرای احکام هستیم، افزود: احترام گذاشتن به ارباب رجوع باید سرلوحه کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشد.

 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  اظهار کرد: برای مبارزه با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کنیم که خوشبختانه طی ماه‌های اخیر خبرهای خوبی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور مخابره شده است؛ دستگاه قضا معتقد است که تسریع در اجرای احکام عاملی بازدارنده از جرم است.

خداییان با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی و حکومتی کشور در راستای مبارزه با جرم و پیشگیری از آن باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند، تصریح کرد: برای ارتقای امنیت در جامعه بایستی بانک اطلاعاتی محکومین و مجرمین را رصد و بروزرسانی کنیم.

وی با بیان  اینکه کاهش جمعیت  زندان ها از دیگر برنامه های دستگاه قضایی کشور است، خاطرنشان کرد: بایستی بسیاری از اختلاف‌ها را قبل از اینکه منجر به زندانی شدن افراد  شود حل و فصل کنیم و بایستی بدانیم که زندان جای کسانی است که اگر در میان مردم باشند جامعه را به زندان تبدیل می کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به اینکه کمک به اقتصاد مقاومتی از دیگر اولویت های قوه قضاییه است، گفت: دستگاه قضا در لرستان باید به حل مشکلات واحدهای تولیدی استان کمک کند زیرا  لرستان از جمله استان‌های ‌با جمعیت بیکاری بالا در کشور است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 21 شهریور    98، کد خبر:   13980621000273،  www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
اینهایی که تا الان شکار شده اند عموما دانه ریز تا متوسط هستند. لطفا دنبال دانه درشت ها بروید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین