پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
دبیر تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان طی نامه‌ای به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه از وی خواست تا در پیگیری پرونده تخلفات محمدرضا ریخته گران تعجیل کرده و ارتباط وی با برخی گروه‌های سیاسی به صورت شفاف به اطلاع مردم برساند.

شعارسال: دبیر تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان طی نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواست در رسیدگی به پرونده ریخته‌گران، متخلف اقتصادی تعجیل کند.

 دبیر تشکل آرمان دانشگاه صنعتی اصفهان طی نامه‌ای به حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه از وی خواست تا در پیگیری پرونده تخلفات محمدرضا ریخته گران تعجیل کرده و ارتباط وی با برخی گروه‌های سیاسی به صورت شفاف به اطلاع مردم برساند.

در این نامه آمده است:

همانطور که مستحضرید در طی چند سال اخیر نابسامانی‌ها و ناکارآمدی‌های داخلی به ویژه در زمینه مفاسد اقتصادی و بسط زنجیره‌ای این مفاسد در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، مدیریتی و تشکیل شبکه‌های قدرتمند فساد در کشور، یکی از عوامل مهم ناامیدی مردم از کارآمدی حاکمیت به شمار می‌رود.

برخورد‌های دستگاه قضایی با شبکه‌های مفاسد اقتصادی و اخلال گران نظام اقتصادی، متأسفانه با معضل اطاله دادرسی و عدم برخورد با دانه درشت‌ها یا دخالت عناصر پرنفوذ شبکه‌های قدرت و ثروت کشور، روبرو است.

نزدیک به ۶ سال است که معضلات مجتمع پتروشیمی اصفهان گریبان گیر حدود هزار کارگر اصفهانی شده است؛ لذا از شما درخواست می‌شود درخصوص پرونده مفاسد بانک سرمایه و مجتمع پتروشیمی اصفهان، به طور ویژه با نامی که در هر دو پرونده مطرح و به طرز شگفت آوری در جلسات دادگاه غایب است (بهروز ریخته گران اصفهانی)، با سرعت و جدید عمل کرده و در این سال منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، نحوه ارتباط این شبکه با برخی از گروه‌های سیاسی و شیوخ در سایه کشور را شفاف کرده و در اختیار مردم قرار دهید.

نحوه اقدام شما، مصداقی مناسب از عزم راسخ دستگاه قضا در پیگیری پرونده اخلال گران کلان نظام اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی است.

امید است با چنین برخورد‌هایی بتوان اعتماد مردم عزیز کشورمان به جدیت دستگاه قضایی کشور در پیگیری بدون توقف آرمان‌های انقلاب اسلامی را بازگرداند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار:6  تیر 98، کد خبر:773975 www.snn.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین