پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
ایگور کولاکوویچ در خصوص وضعیت تیم‌ملی والیبال ایران صحبت کرد.

شعار سال: فردا و در سالن ١٢ هزار نفری آزادی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک٢٠٢٠ توکیو آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان در اولین بازی دور گروهی به مصاف سری لانکا خواهد رفت.

ایگو کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت تیم و این بازی گفت:بعد از مسابقات انتخابی المپیک در روسیه چند روز استراحت کردیم و سپس سه هفته تمرین را در تهران پشت سر گذاشتیم. تعدادی از بازیکنان خسته و مصدوم بودند، ولی ما توانستیم با همه این مشکلات کنار بیاییم.یک بازی دوستانه نیز با تیم ملی استرالیا برگزار کردیم. هر دو مربی تغییرات زیادی در این بازی داشتند و به هدف خودمان در این دیدار تدارکاتی رسیدیم.

او ادامه داد:تنها تغییر تیم ملی نسبت به مسابقات انتخابی المپیک حضور امیرحسین اسفندیار به جای جواد معنوی‌نژاد در بین بازیکنان اصلی است. او شایسته حضور در تیم ملی بود و در کنار سایر بازیکنان به خوبی تمرین کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران همچنین درباره قهرمانی در این بازی ها گفت:همه از تیم ایران در تهران انتظار قهرمانی دارند و خودِ ما نیز به دنبال قهرمانی آسیا هستیم، اما باید پله به پله پیش برویم. ما باید 8 بازی در 9 روز برگزار کنیم که این کار آسانی نیست، ولی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به هدف خود برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 21 شهریور 98، کد مطلب: 1298911: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
داره اون میاد (با آهنگ داره میریزه بخونید)
داره داورزنی میاد
داره بدبختی میاد توی فدراسیون
تازه داشتیم نفس تازه می کشیدیم توی فدراسیون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین