پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای مقابله با فرقه‌های نوظهور در استان گفت: دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است.

شعارسال:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای مقابله با فرقه‌های نوظهور در استان گفت: دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی ایران است.

 حبیب‌الله خجسته پور صبح دوشنبه در همایش ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای به میزبانی سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، ضمن بیان اینکه خرافه گرایی رویکرد جدید دشمن برای ضربه زدن به پیکره دینی و فرهنگی ایران اسلامی است، اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های علمی و تخصصی برای مقابله با فرقه‌های نوظهور در سمنان در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر مکتب دینی و فرهنگی این سرزمین است، تصریح کرد: امروزه با استفاده از ابزار جدید اطلاع‌رسانی می‌توان نسبت به تقویت ریشه‌های علمی برای مقابله با این فرقه‌ها اقدام کرد.

تربیت کودکان در تراز انقلاب اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌برداری از این ابزار برای مقابله با خشونت و خرافه گرایی خاطرنشان کرد: دانشمندان و صاحب‌نظران در این عرصه باید با بررسی فرقه‌های وارداتی و داخلی نوظهور در ایران راهکاری علمی و مناسب برای مقابله فرهنگی با آن‌ها ارائه دهند.

خجسته پور با اشاره به اینکه دشمنان در حوزه فرهنگی نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است، گفت: ظرفیت‌های علمی و فرهنگی ویژه‌ای در استان سمنان وجود دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان نسبت به فرهنگ‌سازی در قشر کودکان و نوجوانان اقدامی اساسی انجام داد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در حال توطئه و دسیسه‌چینی هستند، افزود: کودکان آینده‌سازان این کشور هستند و باید برای تربیت نسل جدید در تراز انقلاب اسلامی تلاش مضاعف انجام شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر،تاریخ انتشار: 25 شهریور1398،کدخبر: 4719649،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین