پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
انتقال پادگان ۰۷ خرم‌آباد لرستان با هدف انتقاع مردم و حفظ هويت تاريخي شهر در شوراي عالي معماري و شهرسازي به تصويب رسيد.

شعار سال : در آخرين جلسه شوراي عالي معماري و شهرسازي به رياست عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي و دبيري پيروز حناچي، معاون معماري و شهرسازي وزير راه و شهرسازي، طرح انتقال پادگان ۰۷ خرم‌آباد به عنوان پايلوت انتقال پادگان‌ها با هدف انتفاع مردم شهر، ارتش و حفظ آثار ميراث فرهنگي تصويب شد.

بنا بر اين گزارش، در جلسه در شوراي عالي معماري و شهرسازي که هوشنگ بازوند، استاندار لرستان و امير باقري، جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران، نيز حضور داشتند انتقال پادگان ۰۷ لرستان مورد بررسي قرار گرفت و به تصويب رسيد.

به گفته دبير شوراي عالي معماري و شهرسازي طرح انتقال پادگان به عنوان طرحي مشترک از سوي معاونت معماري و شهرسازي، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، استانداري لرستان و نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران بود که با اهداف انتفاع مردم و ارتش طرح، بررسي و مصوب شد.

در مصوبه اين طرح آمده است: طرح انتقال پادگان ۰۷ خرم‌آباد کار مشترک معاونت شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، استانداري لرستان و نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران براي نخستين بار با انگيزه انتفاع مردم شهر، ارتش و حفظ آثار ميراث فرهنگي به عنوان پايلوت انتقال پادگان‌ها تصويب شد.

در ادامه آمده است: اين طرح با توجه به قابليت‌هاي ويژه اراضي، موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در بستر طبيعي شهر، مورفولژي و توپوگرافي منطقه، ارزش‌هاي اکولوژيک، ديد و منظر قلعه تاريخي فلک‌الافلاک، وجود بناهاي تاريخي و واجد ارزش موجود در سايت و ارزش اقتصادي انجام گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت موج ، تاریخ نشرخبر : 13 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: - www. mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین