پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
رئیس بنیاد ملی گندمکاران از آغاز کشت گندم با شروع فصل زراعی جدید در استانهای شمال غرب خبر داد و گفت: امسال بخش زیادی از گندم تولیدی وارد چرخه خوراک دام و طیور شده است.

شعارسال: رئیس بنیاد ملی گندمکاران از آغاز کشت گندم با شروع فصل زراعی جدید در استانهای شمال غرب خبر داد و گفت: امسال بخش زیادی از گندم تولیدی وارد چرخه خوراک دام و طیور شده است.

عطاءالله هاشمی  از آغاز کشت گندم در استانهای شمال غرب کشور همزمان با شروع فصل زراعی جدید خبر داد و گفت: تقریبا از ۲۰ شهریورماه کشت گندم در این نقاط از کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان گوش به زنگ اعلام نرخ خرید تضمینی هستند، افزود: اگر قیمت به موقع اعلام شود و مناسب باشد میزان سطح زیر کشت مانند سال گذشته خواهد بود اما در صورتی که با تاخیر و نرخ نامناسب در این زمینه مواجه شویم تولید آسیب خواهد دید.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران کشور تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم حداقل باید ۲۵۰۰ تومان باشد و عدد کمتر از این میزان منطقی نیست.

هاشمی با اشاره به خرید حدود ۸ میلیون تن گندم توسط دولت در سالجاری، گفت: برآورد ما این است که تولید در سالجاری بیش از ۱۲ میلیون تن است و نیاز داخل نیز بیشتر از ۱۱ میلیون تن نیست.

وی اضافه کرد: به دلیل قیمت بالای نهاده های دامی در سال جاری بخش زیادی از گندم وارد چرخه خوراک دام و طیور و آنجا مصرف شد ضمن اینکه بخشی هم توسط کارخانجات و دلالان خریداری شده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 شهریور 98، کد خبر:4724421 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
آقا ملانصرالین ها،
سبوس کیلویی 2000 تومان و گندم کیلویی 1850 تومان، نتیجه هم می شود تغذیه دام ها با گندم
ناشناس
Germany
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
بعضی مواقع کشاورزها مجبور هستند. طرف پول خرید نقدی علوفه گران رو نداره، مجبوره که گندم برداشت شده توسط خودش یا گندم قابل خرید اعتباری از هم محلی خودش رو فدای تغذیه دام هاش کنه.
دولت باید به فکر ساماندهی علوفه باشه تا گندم و نان، صرف غذای دام نشه
ناشناس
France
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
از گندم گذشته، دام ها دارن نون خور می شن. خصوصا دام های اطراف شهرها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین