پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
همزمان با پروژه مهر جشن حذف مدارس خشتی و گلی در خراسان جنوبی برگزار شد و از امروز هیچ دانش‌‌آموزی در مدارس خشتی و گلی تحصیل نمی‌کند.

شعارسال: همزمان با پروژه مهر جشن حذف مدارس خشتی و گلی در خراسان جنوبی برگزار شد و از امروز هیچ دانش‌‌آموزی در مدارس خشتی و گلی تحصیل نمی‌کند.

 محمدرضا بیکی صبح امروز در مراسم زنگ ایثار و مقاومت که در شهرستان درمیان برگزار شد از بهره‌برداری 180 کلاس درس جدید در مهر امسال خبر داد و اظهار داشت: 77 درصد این کلاس‌ها خیرساز بوده است.

وی با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس گفت: زیرساخت‌های ایجاد سیستم گرمایشی در 800 کلاس درس آماده است و تا آخر مهرماه راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی افزود: جشن حذف مدارس خشتی و گلی همزمان با پروژه مهر امروز در خراسان جنوبی به طور نمادین در شهرستان درمیان برگزار شد.

وی بیان کرد: در استان دو مدرسه خشتی و گلی یک کلاسه در دو شهرستان خوسف و نهبندان وجود داشت که از سیستم فضای آموزشی حذف شد.

بیکی با تأکید بر اینکه از امروز در هیچ جای استان نباید دانش‌آموزان در مدرسه خشتی و گلی تحصیل کنند گفت: دانش‌آموزان نهبندانی که در مدرسه خشتی و گلی تحصیل می‌کردند از امروز در ساختمانی پیش ساخته مشغول تحصیل می‌شوند و در خوسف نیز مدرسه جدیدی برای حذف مدرسه خشت و گلی احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به آموزش و پرورش استان اعلام کردیم تمام مدارس خشتی و گلی را تخریب کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار داشت: هر نظامی که می‌خواهد به پویایی برسد، آموزش و پرورش سنگ بنای تحقق آن است.

ناصر خوش‌خبر گفت: آموزش و پرورش همواره مورد توجه دولتمردان به ویژه استاندار خراسان جنوبی است و امیدواریم دانش‌آموزانی که در کرسی علم و معرفت با تاسی از منویات رهبری در کلاس درس حاضر می‌شوند نسلی مطالبه گر و پرسشگر باشند.

امروز با حضور معاون حقوقی پارلمانی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مدیران کلنگ احداث خوابگاه هنرستان شبانه روزی فقیهی اسدیه بر زمین خورد و مرکز مشاوره خدمات شناختی درمانی آموزش و پرورش درمیان نیز در راستای اجرای طرح نماد افتتاح شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:1 مهر 1398 ، کدخبر: 2102950،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
قطعا به طول کامل حذف نشدن چون جایگزین کردن برای این مدارس کلی زمان میبره که هیچ بودجه ام باید داشته باشن در دستور کار قرار داره و تا حدی پیش رفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
ایشالا که حذف شده باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین