پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۵۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران اظهار داشت: در حوزه تولید لزوم فراهم کردن ساختارها و بستر های تولید از اوجب واجبات است؛ اما متاسفانه به تولیدکننده بها داده نمی شود از جمله تخصیص وام به تولیدکننده که از مهمات است.

شعارسال: محسن خردمند رئیس اتحادیه صنف سراجان تهران تاکید کرد: ایده، فکر و اراده می تواند از تولید کننده باشد؛ اما فراهم شدن مواد اولیه و تخصیص وام بایستی با حمایت دولت انجام شود که درغیر این صورت دست هنرمند تولیدکننده بسته می شود.

او تاکید کرد: اهمیت تولید در کشور از سالها پیش مورد توجه رهبر معظم بوده است؛ اما امسال با نام گذاری رونق تولید، تولید رنگ و معنای دیگری گرفت بخصوص منجر به جلوگیری از واردات اجناسی شد که در توان، اراده و تخصص همه فعالان حوزه تولید بود، اما مهمتر آماده سازی بستر تولید است که باید فراهم شود.

او افزود: دولت در زمینه های مالیات و بیمه می تواند با تخصیص امتیازاتی به تولید کنندگان به جهت رونق اقتصادی در کشور و ارز آوری، همچنین اشتغال زایی، باعث توسعه تولید و تمایل افراد به کار تولیدی در کشور شود، نه اینکه سازمان امور مالیاتی با برآوردهای غیر عادلانه و عدم توجه به ساختارهای بیمه ای که تولیدکننده نمی تواند بیشتر از پنج نفر را زیر پرچم دولت بیمه کند که اگر نفرات بیشتر شود میزان بیمه تخصیصی برای تولیدکننده و صاحب کارگاه نیز بیشتر می شود و این موضوع موجب بی رغبتی کارفرما برای ازدیاد کارگر می گردد که همین موضوع خلاف داستان اشتغال زایی در کشور خواهد شد .

خردمند در ادامه با اشاره به مواد مورد استفاده در صنعت نساجی افزود:در این صنعت مواد زیادی استفاده می شود که به برخی از آن اشاره می کنم؛ چرم طبیعی-چرم مصنعی-نخ-قفل و یراق آلات –آستر- زیپ- دسته تراول- فرم – چرخ چمدان- چسبو…بخش عظیم از این مواد به کشور وارد می شود بخش دیگری از آن به آرامی در حال تولید است که با توجه به شعار امسال کارخانجات چرم مصنوعی تنوع کار را افزایش داده اند که در نهایت به تولید انبوه برسیم.

خردمند رسته های فعال در اتحادیه را برشمرده و گفت: د ر اتحادیه به رسته های فعال در خرید و فروش و تولید ساک – دستکش چرمی- چمدان- کیف زنانه- کیف پول- کیف پول خرد- تولید چمدان ساک و کیف مدرسه ای- تولید کیف زنانه- تولید دستکش و کیف جیبی و کارهای پرسی و جاسوئیچی- فروش چمدان ساک و کیف مدرسه ای- -فروش مواد اولیه نساخته سراجی-دفتر فروش پروانه کسب داده می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار:25شهریور1398 ، کدخبر: 20676: www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
امسال اوضلاع اقتصادی بهم ریخت و باز هم تولید کنندگان و مردم ضربه اصلی رو خوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین