پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۳۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
معاون هماهنگی امور بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به لامپ های بی کیفیت وارداتی از پاکستان تاکید کرد: لامپ های قاچاقِ جمع آوری شده از لاله زار ربطی به اصناف ندارد.

شعارسال: حسین درودیان معاونت هماهنگی امور بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران در برنامه "صبح و گفتگو” با اشاره به وجود بیش از ۶۰۰ واحد صنفی در خیابان لاله زار گفت: متاسفانه بخشی از لامپ های بی کیفیت و با حداقل قیمت از پاکستان وارد می شوند که استاندارد نیستند.

عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران افزود: همکاران ما و دیگر اصناف مسئول توزیع اقلام بشدت از این موضوع شاکی هستیم؛ اما تاکنون رسیدگی خاصی نشده است.

معاون هماهنگی امور بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران در رابطه با قیمت لامپ های پاکستانی گفت: به عنوان مثال اگر قیمت یک لامپ در بازار ما ۱۰ هزار تومان باشد لامپ پاکستانی با قیمت شش هزار تومان به واحدهای صنفی عرضه می شود. بخشی از این لامپ های غیراستاندارد به صورت قاچاق و بخشی هم به صورت دیگر اظهاری و رابطه ای وارد می شود.

وی اظهار کرد: ما با واحد آگاهی و سایر ارگان های مسئول کشف کالای قاچاق وارد مذاکره می شویم و اموال را رصد می کنیم و ورود انجمن به این قضیه به دلیل منافع تولیدکنندگان داخلی بوده است.

درودیان با انتقاد از نحوه رسانه ای شدن این خبر گفت: متاسفانه این خبر، به درستی رسانه ای نشده و این باعث واکنش فعالان در بازار لاله زار نسبت به این قضیه می شود. جمع آوری ۳۰۰ هزار لامپ از لاله زار از یک انبار بوده و هیچ ربطی به لاله زار ندارد.

معاون هماهنگی و بازرسی اصناف بیان داشت: تا زمانی که پرونده این قضیه باز است قضاوت کردن کار سختی است و مطرح کردن این مسائل برای مصرف کننده و فروشنده شبهه ایجاد خواهد کرد.

درودیان همچنین عنوان کرد: جمع آوری لامپ های بدون علامت استاندارد و واگذاری آن به نهاد دولتی و توزیع آن کار صحیحی نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار:52شهریور1398 ، کدخبر: 20666: www.otaghasnaftehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
0
پس میشه بگین دقیقا چه کاری به اصناف ربط داره ؟!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین