پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 9 نفر در ارتباط با کانال اعمک خبر داد و گفت: ارتباط با ضد انقلاب، تشویش اذهان عمومی و تهمت از جرائم گردانندگان این کانال است.

شعار سال: سردار علی آزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد وضعیت پرونده برخی کانال‌های متخلف در فضای مجازی در استان، اظهار کرد: کانال اعمک تحت عنوان (افشای عملکرد مدیران کردستان) مطرح شد و در مرحله نخست با یک شعار خوب مورد استقبال خیلی‌ها قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: ولی واقعیت این نبود، 9 نفر در ارتباط با کانال دستگیر شدند و اکنون در بازداشت موقت هستند.

وی گفت:‌ 15 شخصیت حقیقی و 10 شخصیت حقوقی علیه اعمک شکایت کرده‌اند.

آزادی تصریح کرد: افترا، تهمت، سلب آسایش، عمومی، دلسردکردن مردم و ارتباط با گروهک‌های معاند در خارج از کشور، اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک‌های معاند از جرائم این افراد است که مستندات آن موجود است.

وی اذعان داشت: حتی افشای نام افراد وابسته نظام با هدف اقدامات تروریستی، اخاذی و تهدید و غیره از جرائم این افراد است.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان افزود: اول چنان احساس می‌شد که گردانندگان در خارج از کشور است اما بعد از پیگیری‌ها فهمیدیم که گردانندگان هم در داخل استان هستند.

وی اضافه کرد:‌ آنچه مسلم است جرم این افراد محرز شده و الان در بازداشت موقت هستند، هنوز به مرحله صدور کیفرخواست و صدور حکم دادگاه نرسیده است و در صورت صدور حکم اطلاعات لازم به اطلاع عموم خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 13980706000390، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
اول چنان احساس می‌شد که گردانندگان در خارج از کشور است اما بعد از پیگیری‌ها فهمیدیم که گردانندگان هم در داخل استان هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
اقدام علیه امنیت ملی که جرمش معلومه در واقع ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین