پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: هدف گروهک‌های تروریستی داعش ایجاد تفرقه و ترویج جنگ و اختلاف میان دو مذهب تسنن و تشیع است

شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی ظهر امروز در یادواره شهدای رمضان سروآباد که با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مسئولان استان و شهرستان در حسینیه سپاه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و خطه کردستان اظهار داشت: شهدای سال گذشته شهرستان سروآباد که در شب قدر ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند از رحمت الهی برخوردار هستند.

وی گفت: امروزه دشمنان دین مبین اسلام در تمام موضوعات و زمینه‌ها وارد شده‌اند و مهم‌ترین اهداف آنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به نقش و هدف دشمنان نظام در حوادث تروریستی تهران تصریح کرد: دشمنان انقلاب و مردم ایران باهمکاری داعش حملات تروریستی تهران را انجام دادند تا تفرقه ایجاد کنند اما خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی اقدام و افکار شوم آنان خنثی شد.

وی گفت: هدف گروهک‌های تروریستی داعش ایجاد تفرقه و ترویج جنگ و اختلاف میان دو مذهب تسنن و تشیع است اما خوشبختانه برنامه‌ها و توطئه‌های آنان با هوشیاری و آگاهی کامل مردم ایران ناکام مانده و می‌ماند.

باباشاهی افزود: همه مردم ایران باید بیش از پیش هوشیارتر و آگاهانه‌تر باشند و به دشمنان اجازه ندهند که به افکار شوم خود برسند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30خرداد 1396، کد مطلب:1441831 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین