پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۱۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
در روزها وهفته های سپری شده متاسفانه نفرت افکنی از سوی گروههای پشت پرده برخی کاندیداها علیه صاحبان سرمایه در میان تهیدستان به صورت سازماندهی شده دردستورکاراست.

شعارسال: در روزها وهفته های سپری شده متاسفانه نفرت افکنی از سوی گروههای پشت پرده برخی کاندیداها علیه صاحبان سرمایه در میان تهیدستان به صورت سازماندهی شده دردستورکاراست. نفرت افکنان معلوم نیست کدام هدف را دنبال می کنند ومی خواهند چه برسر کسب وکار شهروندان ایرانی بیاورند .به نظر می رسد کالبد شکافیرفتار این نفرت افکننان از سوی همه دلسوزان به این مرز وبوم باید در دستور کار قرار بگیرد تا سرچشمه های آن شناخته و به مردم معرفی شوند .

اگر امروز در کوتاهترین زمان ممکن این نفرت افکنان شناسایی نشوند، آنها پس از اعلام نتایج انتخابات اقدام های آزار دهنده خود را به شکل های دیگر ادامه خواهند داد . نفرت افکنان از استیصال نسبی مردم ایران که به دلیل روزگار نامناسب اقتصادی پدیدار شده استفاده ناجوانمدانه کرده و می خواهند همه چیز را بر دوش یک گروه معدود بگذارند وهمانند چپگرایان ارتدکس، جامعه ایرانی را تکه تکه کنند. به طور مثال آنها برای گم کردن ردپای ضد اقتصاد آزاد خود صاحبان سرمایه را تکه تکه کرده و آنها را به سرمایه داران تجاری وسرمایه داران صنعتی تقسیم می کنند وپس از آن سرمایه داران صنعتی را نیز به سرمایه داران کمپرادور وسرمایه داران ملی تقسیم می کنند و درمیان مردم اینطور جای اندازند که به طور مثال الان سرمایه داران تجاری به ضرر آنها کار می کنند . این جداسازی ونفرت افکنی وبدبینی کردن شهروندان نسبت به قشر وارد کننده که خدمات آنها برای تنظیم بازار اقدامی اساسی است این روزها افزایش یافته وبرخی افراد وکاندیداها بدون هیچ رودر بایستی آنها را جزو چند درصدی اقلیت قرار داده وآنها را در کنار دشمنان خارجی قرار می دهند . معنای این جدا سازی ونفرت افکنی چیست ؟آیا این حرفها دادن مجوز به افراد مستاصل نیست که می توانند برای گرفتن حق خود هر کاری کنند . این نفرت افکنی در شرایطی انجام می شود که اگر وارد کنندگان اقدام به واردات برنج وشکر وروغن نکنند قیمت هر کیلو برنج به دهها هزار تومان میرسد ومردم شکر کافی برای خوردن چای شیرینی هم پیدا نمی کنند . اگر واردات لوازم خانگی انجام نشود هر ایرانی ناگزیر است برای خرید همین کالاهای داخلی انحصاری میلیونها تومان هزینه کند ورنج وزحمت کاری که برای پول درآوردن می کشد هدر رود . اگر واردات نبود آیا قیمت هر پیراهن ،هر کفش و...صدها هزار تومان نمی شد واردات را نباید مخدوش جلوه داد وبرای اینکه کارسامان یابد، ایرانی ها نیز باید بتوانند همانند کره جنوبی،همانند ترکیه ،همانند ژاپن وآلمان کالاهای مزیت دار خود را صادر کنند .

مگر آلمان ،ژاپن ،آمریکا ،فرانسه ،کره جنوبی واردات ندارند ؟نگاهی به تجارت خارجی این کشورها نشان می دهد در تراز تجاری آنها واردات و صادرات بسیار نزدیک هستند .هر کشوری کالایی تولید می کند که ارزانتر از سایر کشورها می تواند تولید کند و کالایی وارد می کند که در کشور های دیگر ارزانتر تولید می شود به این ترتیب همه مردم جهان از مزیت نسبی سود می برند . نفرت افکنان و جداسازان جامعه ایرانی به آن اندیسشه ای وابستگی دارند که عرضه تولید و صادرات کالا ندارد و فقط جنگ افزار صادر می کند و در دنیا تفرقه ایجاد می کند .کشورها را می توان از این جهت تقسیم بندی کرد ودیدگاه و اندیشه ها را دید و متوجه شد که چه گروههایی با کدام اهداف می خواهند در جامعه ایرانی نفرت انگیزی نسبت به بازرگانان را ترویج کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت 24، تاریخ انتشار 17 اردیبهشت 96، کدمطلب: 259973، www.saat24.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
تجار یا تجار خاص
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین