پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
روند واردات گندم و همچنین قیمت جهانی آن نشان می دهد چنانچه دولت بخواهد کسری سه میلیون تنی ذخایر استراتژیک خود را از طریق واردات تامین کند، باید به صورت میانگین برای هر تن گندم ۳۰۰ دلار بپردازد.

شعارسال: روند واردات گندم و همچنین قیمت جهانی آن نشان می دهد چنانچه دولت بخواهد کسری سه میلیون تنی ذخایر استراتژیک خود را از طریق واردات تامین کند، باید به صورت میانگین برای هر تن گندم ۳۰۰ دلار بپردازد.

هفته گذشته نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات تشکیل «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» موافقت کردند. در همین خصوص دکتر عبدالمجید شیخی، کارشناس کشاورزی گفت: با تشکیل این وزارتخانه که با لابی های فراوانی در مجلس رای آورده است، واردات محصولات کشاورزی از جمله گندم به وفور اتفاق خواهد افتاد و باید شاهد کاهش تولید در کشور باشیم که این امر می تواند خودکفایی محصولات کشاورزی را به ورطه نابودی بکشاند.

وی افزود: لابی های موجود هرگز اجازه نخواهند داد دولت نرخ خرید تضمینی گندم را متناسب با تورم افزایش دهد و حتی سیلوسازی را امری غیراقتصادی تلقی می کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری روزنامه جام جم ،تاریخ انتشار:7 مهر1398،کدخبر:3960023 ،www.magiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین