پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
فرهاد تجری گفت: بسیاری از اقداماتی که وزارت ارتباطات برای شفاف سازی و جلوگیری از شکل گیری فساد انجام داده است مورد تایید همه مسئولین نظام مخصوصاً قوای مختلف کشور از جمله مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

شعارسال: فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین و گیلانغرب در گفت‌وگویی در خصوص "قطع سرویس های ارزش افزوده"گفت بسیاری از اقداماتی که وزارت ارتباطات برای شفاف سازی و جلوگیری از شکل گیری فساد انجام داده است مورد تایید همه مسئولین نظام مخصوصاً قوای مختلف کشور از جمله مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

او در ادامه بیان کرد: اقدامات باید در چارچوب قانون باشد و فکر نمیکنم محدودیتی قانونی برای اعمال مقرراتی که از فساد جلو گیری میکند و در جهت سلامت جامعه و فساد زدایی است وجود داشته باشد.

او در ادامه بیان کرد: قطع سرویس های ارزش افزوده هم در راستای همین فساد زدایی است که با این فسادها باید برخورد شود. این‌فساد زدایی مورد تایید مجلس است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 13مهر1398 ، کدخبر: 1307042: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین